کد خبر: 54981 A

اتفاقی که تام کروز را به شدت عصبانی کرد

اتفاقی که تام کروز را به شدت عصبانی کرد

تام کروز از سهل‌انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در صحنه فیلمبرداری "ماموریت غیرممکن" عصبانی شد و عوامل را تهدید به اخراج کرد.

ایران آرت: تام کروز درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی با هیچکس شوخی ندارد. او که اکنون مشغول فیلمبرداری قسمتی تازه از مجموعه "ماموریت غیرممکن" است، با رفتارش این امر را ثابت کرده است.

او در صحنه فیلمبرداری "ماموریت غیرممکن ۷" پس از اینکه متوجه شد برخی کارکنان فاصله‌گذاری را رعایت نمی‌کنند و بیش از حد نزدیک به هم ایستاده‌اند، با عصبانت آن‌ها را تهدید به اخراج از کار کرد.

به گزارش خبرآنلاین در صدای ضبط‌شده‌ای که از این رویداد به دست رسانه‌ها رسیده‌ است، تام کروز می‌گوید: "به خاطر استانداردهای ما است که دوباره هالیوود تولید را از سر گرفته است. چون به ما و آنچه می‌کنیم باور دارند. من هر شب با استودیوهای فیلمسازی، شرکت‌های بیمه و تهیه‌کنندگان صحبت می‌کنم، نگاهشان به ما است. ما هزاران شغل ساخته‌ایم."

او سپس با لحنی عصبانی به شغل‌هایی اشاره می‌کند که در اثر همه‌گیری و توقف تولیدات سینمایی از میان رفته‌اند و می‌گوید: "معذرت‌خواهی شما به درد من نمی‌خورد. دیگر نمی‌خواهم شاهد تکرار این رفتارها باشم. اگر بار دیگر ببینم که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنید، اخراجتان می‌کنم."

فیلمبرداری "ماموریت غیرممکن‌ ۷" با استانداردهای سخت‌گیرانه بهداشتی در انگلستان ادامه دارد.

 

تام کروز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین