کد خبر: 55069 A

مارگو رابی دوباره پرنده شکاری می‌شود؟

مارگو رابی دوباره پرنده شکاری می‌شود؟

ستاره سینمای هالیوود به سوالی درباره احتمال ساخته شدن قسمت جدید فیلم "پرندگان شکاری" پاسخ داد.

ایران آرت: برخلاف ادعای برخی رسانه‌های مطبوعاتی از جمله "ورج"، امسال جای خالی فیلم‌های مارول چندان احساس نشد، به‌ویژه وقتی که در ماه‌های ابتدایی "پرندگان شکاری" (Birds of Prey) روی پرده رفت. این فیلم عملکردی که تهیه‌کنندگان امیدوار بودند را به جا نگذاشت، و حتی در هفته‌ی اول اکران سازندگان نام فیلم را به "هارلی کوئین: پرندگان شکاری" تغییر دادند تا مخاطبین قدری از سردرگمی درآیند. "مارگو رابی" که در این فیلم ابرقهرمانی نقش "هارلی کویین" را بازی کرده می‌گوید در حال حاضر برنامه‌ای برای تولید دنباله وجود ندارد.

رابی در مصاحبه با "هالیوود ریپورتر" از کمپانی فیلمسازی خود "لاکی‌چپ اینترتینمنت" گفته و در پاسخ به این پرسش که آیا دنباله‌ای برای "پرندگان شکاری" ساخته خواهد شد پاسخ می‌دهد:‌ "نمی‌دانم. در این لحظه هیچ برنامه‌ی قریب‌الوقوع و هیچ چیزی که قابل ذکر باشد وجود ندارد."

به گزارش 30نما "پرندگان شکاری" که یکی از آخرین فیلم‌های اکران شده در سالن‌های سینما پیش از پاندمی بود، با بودجه‌ی ۸۲ میلیون دلاری ساخته شد اما در سراسر دنیا ۲۰۰ میلیون دلار فروش کرد. فیلم اگرچه با نقدهای مثبتی همراه بود اما شاید به علت رده‌ی سنی بزرگسالانه و نام عجیب و طولانی‌اش با مخاطبین ارتباط برقرار نکرد.

رابی در این مصاحبه به استراتژی جدید برادران وارنر برای پخش فیلم‌های سال ۲۰۲۱ در شبکه‌ی HBO Max همزمان با سالن‌های سینما نیز واکنش نشان داده و می‌گوید:‌ "امیدواریم که جواب دهد و برادران وارنر رفتار درستی با سازندگان داشته باشد."

رابی اخیراً در فیلم "بابل" به کارگردانی "دیمین شزل" جانشین "اما استون" شده و باید مقابل "برد پیت"، همبازی‌اش در "روزی روزگاری در هالیوود" جلوی دوربین برود.

 

مارگو رابی پرندگان شکاری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین