کد خبر: 55136 A

آغاز رقابت فضایی تام کروز با یک خانم بازیگر

آغاز رقابت فضایی تام کروز با یک خانم بازیگر

کشور روسیه برای غلبه بر "تام کروز" در سال ۲۰۲۱ یک بازیگر زن را به فضا می‌فرستد

ایران آرت: یکی از مهم‌ترین فیلم‌هایی که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد پروژه‌ی ۲۰۰ میلیون دلاری "تام کروز" و "داگ لایمن" بود که قرار است در فضا تولید شد. کروز می‌تواند به اولین بازیگری تبدیل شود که برای بازی در یک فیلم به ایستگاه بین‌المللی فضا (ISS) عزیمت می‌کند، مگر اینکه روسیه پیش‌قدم شود و از هالیوود سبقت بگیرد. "اسکای" ماه گذشته گزارش داد که "چنل وان" (Channel One) با همکاری آژانس فضایی روسی "روس‌کازموس" (Roscosmos) یک بازیگر زن را اکتبر سال ۲۰۲۱ به فضا می‌فرستد.

"روس‌کازموس" اعلام کرده است که برای این پروژه به دنبال "یک ابرقهرمان واقعی" است تا او را به سمت ستارگان بفرستد و خودش را هم به یک ستاره‌ی بین‌المللی تبدیل کند. علاقه‌مندان به بازی در این فیلم لزوماً نباید بازیگران حرفه‌ای باشند، بلکه تنها کافی است بین ۲۵ تا ۴۰ سال سن داشته و از نظر جسمانی آماده باشند. برای این نقش تنها شهروندان روس بررسی خواهند شد.

"اسکای" می‌نویسد: "بازیگر زن باید وزنی بین ۵۰ تا ۷۰ کیلوگرم و "دور کمر" ۱۱۲ سانتی متری داشته باشند… علاوه بر این، بازیگر باید بتواند ۱ کیلومتر را طی سه و نیم دقیقه یا کمتر بدود، ۸۰۰ متر را به صورت آزاد در ۲۰ دقیقه شنا کند، و با تکنیکی قابل‌تحسین از ارتفاع سه متری شیرجه بزند."

به گزارش 30نما در ماه می گذشته گزارش شده بود که کروز و لایمن در پروژه‌ی سینمایی خودشان با "ایلان ماسک" و کمپانی "اسپیس‌اکس" او همکاری می‌کنند. لایمن در "آستانه‌ فردا" (Edge of Tomorrow) با کروز همکاری کرده است. "ورایتی" در ماه ژوئیه گزارش داد که دست کم دو شبکه‌ی استریمینگ بزرگ برای سرمایه‌گذاری در این پروژه دعوت نشده‌اند چرا که کروز به اکران فیلم در سالن‌های سینما پایبند است. کروز پیش از سفر به فضا باید فیلمبرداری قسمت هفتم و هشتم "مأموریت غیرممکن" (Mission: Impossible) را برای پارامونت به پایان برساند.

 

تام کروز هالیوود داگ لایمن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین