کد خبر: 55180 A

نزاع میان هواداران دو ستاره سینما/ ۲۴ ساعته جانی دپ پخش کنید!

نزاع میان هواداران دو ستاره سینما/ ۲۴ ساعته جانی دپ پخش کنید!

طرفداران جانی دپ به پخش فیلم جدید امبر هرد اعتراض کردند و از شبکه CBS خواستند به صورت ۲۴ ساعته فیلم‌های دپ را پخش کند.

ایران آرت: از یک سو، در برابر وفاداری و از خودگذشتگی ای که طرفداران جانی دپ نسبت به او دارند، جز به تحسین لب نمی‌توان گشود. جانی دپ در سال های اخیر حرفه خود روزهای پرتلاطمی را پشت سر گذاشته به طوری پس از حذف از دو فرانشایز بزرگ و پرفروش هالیوود و درگیری با دعواهای قانونی متعدد و بی پایان، حالا تحلیلگران پیش بینی می کنند جایگاه این بازیگر ۵۷ ساله در صنعت سینما آسیب جبران ناپذیری دیده باشد. اما طرفداران جانی دپ در تمام این روزهای سخت هرگز پشت او را خالی نکردند و همواره حامی‌اش بودند.

با این حال، این سکه روی دیگری هم دارد به طوری که احساس می شود طرفداران او از مسیر اصلی منحرف شده و به طرز خطرناکی به وادی تعصب نزدیک شده‌اند.

روزیاتو نوشت علاوه بر به راه انداختن پویش های متعدد جمع آوری امضا برای بازگرداندن او به مجموعه فیلم "دزدان دریایی کارائیب" در نقش "جک گنجشکه" و همینطور تلاش برای اخراج امبر هرد، همسر سابق جانی دپ از فیلم "آکوامن ۲"، یک برنامه ی تلویزیونی انیمیشنی به نام Animaniacs از سوی گروه اندکی به خاطر اشاره تاریخ گذشته آن به یک لطیفه اینترنتی که طعنه ای به دستمزد جانی دپ تلقی شده بود، مورد انتقاد قرار گرفت، گرچه عوامل این برنامه اظهار کردند خود از علت این حجم از بدرفتاری با آن ها در شبکه های اجتماعی بی خبرند. ذکر این نکته ضروری است که طرفداران جانی دپ یک پویش جمع آوری امضا هم برای عذرخواهی عوامل این برنامه تلویزیونی به راه انداختند که شکست سختی داشت.

اما پایگاه هواداران جانی دپ در توییتر در جدیدترین فراخوان به نیروهای خود از آن ها خواسته در اعتراض به پخش فیلم The Stand از شبکه CBS که اقتباسی از یکی از آثار استیفن کینگ است و امبر هرد در یکی از نقش‌های فرعی آن حضور دارد، به مدت ۲۴ ساعت به پخش و تماشای آثار جانی دپ بپردازند.

 

جانی دپ امبر هرد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین