کد خبر: 55224 A

مارگو رابی: به باربی وفادار می‌مانم

مارگو رابی: به باربی وفادار می‌مانم

مارگو رابی در مورد فیلمنامه‌ "باربی" می‌گوید: هرچه که در ذهن شما می‌گذرد، آن نیست.

ایران آرت: مارگو رابی به‌تازگی در مصاحبه با "هالیوود ریپورتر" تأکید کرده است که فیلم "باربی" (Barbie) او به برند وفادار می‌ماند. او اضافه می‌کند که اما فیلم در عین حال "چیزی کاملاً متفاوت" ارائه خواهد داد. رابی در اقتباس سینمایی از "باربی" به نویسندگی "گرتا گرویگ" و "نوآح بامبک"، نقش اول را بازی خواهد کرد، و این احتمال وجود دارد که خود گرویگ، کارگردان "لیدی‌برد" (Ladybird) فیلم را کارگردانی کند.

رابی در مورد این پروژه به "هالیوود ریپورتر" می‌گوید: "این برند، تنها نام آن، مردم را فوراً به این فکر می‌اندازد: "مارگو قرار است نقش باربی را بازی کند، می‌دانم چه فیلمی خواهد شد"، اما هدف ما این است: "هر چه که در ذهن شما بگذرد، ما کاری کاملاً متفاوت با آن ارائه می‌دهیم – چیزهایی که خودتان هم نمی‌دانستید که می‌خواهید." بنابراین، آیا می‌توانیم حقیقتاً به این برند و هوادارانش وفادار بمانیم و در عین حال مردم را غافلگیر کنیم؟ زیرا اگر موفق به این کار شویم و بحثی تأمل‌برانگیز به راه بیندازیم، آن‌وقت تا حد ممکن با قدرت پیش رفته‌ایم."

رابی در مورد فیلمنامه‌ی گرویگ و بامبک می‌گوید: "هرچه که در ذهن شما می‌گذرد، آن نیست."

به گزارش 30نما اقتباس سینمایی از "باربی" ممکن است برای تمامی مخاطبین هیجان‌انگیز نباشد، اما مشارکت گرویگ و بامبک و نقش‌آفرینی بازیگری چون رابی، قطعاً بر جذابیتش می‌افزاید. این پروژه از چند سال قبل در حال توسعه است.

در سال ۲۰۱۵ گزارش شد که "دیابلو کودی" فیلمنامه را به نگارش درمی‌آورد، اما او در پیشرفت فیلم نقشی نداشت. در سال‌های بعد حتی قرار بود "ایمی شومر"، و سپس "آن هاتاوی" در نقش اول بازی کنند، اما در نهایت "مارگو رابی" بازیگر و تهیه‌کننده‌ی فیلم شد. او امسال تهیه‌کننده‌ی فیلم تحسین‌شده‌ی "زن جوان آینده‌دار" با بازی "کری مالیگن" نیز بوده است.

 

گرتا گرویگ فیلم باربی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین