کد خبر: 55248 A

روایت جمشید هاشم‌پور از دلیل عجیب ممنوع‌الکار شدنش

روایت جمشید هاشم‌پور از دلیل عجیب ممنوع‌الکار شدنش

ستاره سینمای دهه شصت درباره ماجرای ممنوع‌الفعالیت شدنش می‌گوید: دلیل خاصی نداشتند فقط گفتند ایشان خیلی دارد پرواز می کند و مطرح می‌شود!

ایران آرت: جمشید هاشم‌پور بازیگر سرشناس سینما که در دهه‌های شصت و هفتاد در فیلم‌های بسیاری درخشید و نقش‌های ماندگاری را خلق کرد، به روایت ماجرای ممنوع‌الکار شدن خود در اوج محبوبیت پرداخت.

این بازیگر در گفت‌و‌گو با روزنامه سازندگی درباره دوران ممنوع‌الکاری‌اش در دهه شصت گفت: بعد از فیلم :یوزپلنگ: ساخته ساموئل خاچیکیان بود که ممنوع‌الکار شدم. چون یادم هست قبل از فیلم شایعه شده بود که هاشم‌پور قرار است ممنوع‌الکار شود و چون قرارداد این فیلم را بسته بودیم سریع کلید زدند و مرا جلوی دوربین بردند. 

هاشم‌پور گفت: بعد از ممنوع‌الکاری، من اقدامی نکردم و حتی ارشاد هم نرفتم که ببینم اصلا چرا ممنوع شدم یا درخواست بدهم ممنوع‌الکاری‌ام را لغو کنند. حتی کسی به من خبر نداد ممنوع‌الکار شده‌ام.

وی افزود: آن موقع کارگردان‌‌ها و تهیه‌کننده‌ها لیست بازیگران‌شان را می‌بردند ارشاد و به آنها می‌گفتند هاشم‌پور فعلا نمی‌تواند کار کند. دلیل خاصی نداشتند فقط گفتند ایشان خیلی دارد پرواز می کند و مطرح می‌شود.

 

جمشید هاشم پور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین