کد خبر: 55272 A

خشم خانم بازیگر از مقایسه شدنش با مارگو رابی

خشم خانم بازیگر از مقایسه شدنش با مارگو رابی

کری مالیگان می‌گوید مارگو رابی یک الهه زیبایی است اما این به معنای آن نیست که او به اندازه کافی برای بازی در "زن جوان آینده‌دار" جذاب نبوده باشد.

ایران آرت: تازه‌ترین فیلم "کری مالیگان" یک تریلر طنزآمیز به نام "زن جوان آینده‌دار" (Promising Young Woman) است در مورد زن جوانی که حادثه‌ای تراژیک در گذشته روحش را آزار می‌دهد و در تلاش است تا انتقام بگیرد. این فیلم بحث‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی و در میان منتقدین به راه انداخته اما مالیگان به تازگی در مصاحبه با "نیویورک تایمز" به نقد "ورایتی" برای این فیلم تاخته است. منتقد این نشریه ادعا کرده بود که "مارگو رابی" تهیه‌کننده‌ی فیلم باید نقش اول فیلم را بازی می‌کرده و این نگاه به اعتقاد مالیگان بسیار سطحی است.

مالیگان به "نیویورک تایمز" می‌گوید: "نقد ورایتی را خواندم زیرا توان مقاومت نداشتم. و نتوانستم با آن کنار بیایم. اساساً می‌گفت که برای بازی در این نوع نقش به قدر کافی جذاب نیستم."

در نقد "ورایتی" آمده است: "مالیگان، بازیگر خوبی است، اما انتخاب او برای نقش این زن به ظاهر افسون‌گر و چندلایه کمی عجیب است – مارگو رابی یکی از تهیه‌کنندگان فیلم است، و (شاید به راحتی) می‌توان تصور کرد که زمانی قرار بوده در این نقش بازی کند. در حالی که با این بازیگر، شخصیت "کسی" مثل یک درگ بدجنس آرایش می‌کند و حتی موی بلوند بلندش مصنوعی به نظر می‌رسد."

به گزارش 30نما مالیگیان بیشتر از این بابت شگفت‌زده است که چرا چنین نقدهای تند و تیزی برای همکاران مردش منتشر نمی‌شود. او توضیح می‌دهد: "مسئله‌ این نبود که به روانم ضربه زده باشد، کاملاً درک می‌کنم که "مارگو رابی" یک الهه زیبایی است. مرا به‌شدت آشفته کرد. می‌گفتم: "واقعاً؟ برای چنین فیلمی، نقدی نوشته‌ای که تا این حد شفاف است؟ حالا؟ در سال ۲۰۲۰؟" باورکردنی نبود."

مالیگان در ادامه می‌گوید: "ما دیگر به زن اجازه نمی‌دهیم عادی، یا مثل یک انسان واقعی باشد. چرا هر زنی که جلوی دوربین ظاهر می‌شود باید مثل یک سوپرمدل باشد؟ این رفتار به جایی رسیده که انتظار از زیبایی و بی‌نقص بودن از کنترل خارج شده. من واقعاً فکر نمی‌کنم که بازیگری و داستان‌سرایی در مورد چنین چیزهایی باشد. چیزها می‌توانند بدون اینکه بی‌نقص باشند زیبا به نظر برسند."

"ورایتی" به دنبال مصاحبه‌ی مالیگان با انتشار بیانیه‌ای عذرخواهی کرده است.

 

مارگو رابی کری مالیگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین