کد خبر: 55273 A

دارن آرونوفسکی فیلم جدید می‌سازد

دارن آرونوفسکی فیلم جدید می‌سازد

فیلمبردار دارن آرونوفسکی گفته است فیلم بعدی این کارگردان یک فیلم کوچک خواهد بود.

ایران آرت: متیو لیباتیک که به عنوان یک فیلمبردار پرکار شناخته می‌شود و امسال «پرندگان شکاری» و «جشن پایان سال تحصیلی» از وی به نمایش درآمد، گفته است در پروژه بعدی‌اش با دارن آرونوفسکی همکاری می‌کند.

وی گفته است: قرار است فیلم کوچکی با آرونوفسکی بسازم و طبیعی است که اجازه نداشته باشم در این مورد چیزی بگویم.

وی افزوده است که پس از پایان فیلمبرداری پروژه جدیدش که «نگران نباش عزیزم» به کارگردانی اولیویا وایلد است، بلافاصله فیلم آرونوفسکی شروع می‌شود.

به گزارش مهر لیباتیک و آرونوفسکی از دانشکده فیلم با هم آشنا شده‌اند و از همان زمان با هم همکاری کردند که نتیجه‌اش فیلم‌هایی چون «مرثیه ای برای یک رویا» و «قوی سیاه» بوده است. فیلم بعدی که این ۲ با هم بسازند هفتمین همکاری آنها را رقم خواهد زد.

البته هنوز معلوم نیست برنامه لیباتیک چطور پیش برود زیرا وی به اتهام حمله به یک خبرنگار در لهستان در سال ۲۰۱۸ به چهار سال حبس محکوم شده است. وی باید در فوریه در دادگاه حاضر شود و آن زمان معلوم می‌شود پروژه‌های بعدی وی چه سرنوشتی پیدا می‌کنند.

جدیدترین پروژه آرونوفسکی تهیه کنندگی مستندی به کارگردانی لنس اوپنهایم با عنوان «نوعی پادشاه آسمانی» بوده است. این مستند در دهکده‌ای در مرکز فلوریدا ساخته شده و قرار است ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ دیده شود.

 

دارن آرونوفسکی متیو لیبیتیک متیو لیباتک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین