کد خبر: 55285 A

خانم بازیگری که می‌خواهد عروسک شود

خانم بازیگری که می‌خواهد عروسک شود

مارگو رابی، ستاره سینمای هالیوود که در سال‌های اخیر مجلات فراوانی او را به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان انتخاب کرده‌اند قرار است در نقش باربی ظاهر شود.

ایران آرت: مارگو رابی (Mergott Robie) هنرپیشه سی ساله هالیوود است که مثل نیکول کیدمن، اهل استرالیا بوده و یکی از سلبریتی های پرده نقره‌ای به شمار می رود. او در فیلم "گرگ وال استریت" در نقش نائومی لاپالیا حضور یافت و از سال ۲۰۱۳ تا کنون در ده‌ها فیلم سینمایی نقش آفرینی کرده است.

مارگو رابی قرار است در فیلمی با موضوع باربی که نوآ بامباک آن را کارگردانی می‌کند و سناریوش توسط گرتا گرویک نوشته شده در نقش عروسک حاضر شود. عروسک معروف و خوش چهره و استایل باربی، نماد اسباب بازی غربی است که حالا قرار است مارگو رابی در نقش عروسک حضور پیدا کند.

فعلا تصویری از بازی احتمالی مارگو رابی در این فیلم سینمایی منتشر نشده است.

مارگو رابی در حال حاضر در لس آنجلس زندگی می‌کند و در سال ۲۰۱۶ با تام آکرلی ازدواج کرد و فرزندی ندارد. مارگو رابی دو بار نامزد اسکار و پنج بار نامزد بفتا شده است.

به نوشته روزیاتو مجله TIME آمریکا در سال ۲۰۱۷ میلادی مارگو رابی را در فهرست ۱۰۰ زن تاثیرگذار جهان قرار داد و همواره برخی رسانه‌ها وی را در لیست زیباترین زنان قرار می‌دهند. او یکی از پر درآمدترین سلبریتی های هالیوود در دهه دوم قرن بیست و یکم بود. مارگو رابی در مجموعه تلویزیونی LES VOISINS نقش آفرینی کرد و از آنجا به سینما آمد.


1
مارگو رابی روی جلد مجله VOGUE استرالیا



2
مارگو رابی روی جلد مجله Oyster در سال ۲۰۱۶ میلادی


بستری برای حضور وی در سریال Pan Am فراهم شد و سپس روبروی دوربین کارگردان فیلم دربازه زمان حاضر شد و با دامنل گلیسون هم بازی شد. مارتین اسکورسیزی در سال ۲۰۱۳ میلادی به مارگو رابی اعتماد کرد و او هم بازی لئوناردو دی کاپریو در فیلم گرگ وال استریت شد.

مارگو رابی پس از موفقیت در فیلم گرگ وال استریت، به عنوان مدل با نشریات بسیاری همکاری کرد و این فعالیت مدلینگ زمینه آشنایی با بن بارنز را نیز فراهم کرد. دستیار کارگردانی به نام تام آکریلی در نهایت در سال ۲۰۱۶، عشق جدید مارگو رابی شد.

3

از پر لایک ترین تصاویر اینستاگرام مارگو رابی در سال های اخیر

اینستاگرام مارگو رابی

مارگو رابی بازیگر نقش عروسک در فیلم سینمایی باربی که سال ۲۰۲۱ اکران می شود، قریب به ۲۰۰ پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و در آستانه کریسمس ۲۰۲۱ میلادی، ۲۲.۶ میلیون دنبال کننده دارد. او نیز مثل بیانسه، صفحه ای را در اینستاگرام دنبال نمی کند. اینستاگرامش، بخشی از سبک زندگی و علایق وی به کتاب و فیلم ها و همچنین فوتوشوت هایی از کت واک های مدل‌های محبوبش در فشن ویک های جهان را به نمایش می گذارد.

اینستاگرام مارگو رابی در نشانی: @margotrobbie قرار دارد. عکس هایش معمولا حدود نیم میلیون لایک می خورد.

مارگو رابی عاشق مد و لباس برند لاکچری محبوب فرانسوی ها یعنی شانل است. کالکشن های پاییزی شانل یکی از علایق استایل مارگو رابی بوده که در اینستاگرامش هم به آن اشاره کرد.


4
از کلکسیون تصاویر اینستاگرامی مارگو رابی در سال کرونایی ۲۰۲۰ میلادی که او را با هندوانه نشان می‌دهد



5
استایل‌ رسمی مشکی رنگ مارگو رابی در ژانویه ۲۰۲۰ میلادی

مارگو رابی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین