کد خبر: 55308 A

تام کروز در یک رابطه عاشقانه؟/ ماموریت غیرممکن ضد کرونا شد

تام کروز در یک رابطه عاشقانه؟/ ماموریت غیرممکن ضد کرونا شد

خبرهای تازه از محل فیلمبرداری "ماموریت غیرممکن" حاکی از آن است که تام کروز آن محل را در مقابل کرونا ایمن کرده و همچنین خبر می‌رسد که او احتمالا عاشق شده باشد.

ایران آرت: تام کروز پس از آنکه دو هفته قبل در محل فیلمبرداری "مأموریت غیرممکن ۷" به عوامل تولید تاخت به این علت که پروتکل‌های بهداشتی کووید-۱۹ را رعایت نمی‌کردند، و فایل صوتی پرخاشگری او به بیرون درز کرده بود، حالا فضایی در محل فیلمبرداری احداث کرده که در مقابل کووید ایمن است.

کروز که در این چندگانه‌ی اکشن نقش "ایتان هاک" را بازی می‌کند، در هرتفوردشیر بریتانیا مشغول تولید قسمت هفتم و هشتم "مأموریت غیرممکن" به کارگردانی "کریستفر مک‌کواری" است. این بازیگر ۵۸ ساله به گفته‌ی منابع نزدیک به پروژه، یک پایگاه نظامی قدیمی را به یک استودیوی فیلم تبدیل کرده است. نشریه "سان" گزارش داده است که محل فیلمبرداری "مأموریت غیرممکن ۷" از لیوزدن، هرتس به یک پایگاه سری طراحی تانک در ساری در جنوب شرقی انگلستان منتقل کرده است. با این حال، "مترو" گزارش داده است که یکی از صحنه‌های فیلم قرار بوده در این مکان فیلمبرداری شود و از پیش برنامه‌ریزی شده بوده است.

کروز در فایل صوتی درز شده عوامل را در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی تهدید به اخراج کرده بود. او فریاد برمی‌آورد: "ما استاندارد طلایی هستیم. به‌خاطر ما به هالیوود برگشته‌اند و فیلم می‌سازند، برای اینکه به ما و کار ما باور دارند."

30نما نوشت با توجه به تصاویر درز شده از محل فیلمبرداری، به نظر می‌رسد که "هیلی آتول" بازیگر ۳۸ ساله بریتانیایی یکی از شخصیت‌های کلیدی داستان است. او در بسیاری از صحنه‌ها در کنار کروز دیده شده و حتی شایعه‌ی ایجاد رابطه‌ی رمانتیک میان او و کروز شنیده شده است. یکی از منابع نزدیک به پروژه می‌گوید: "تام و هیلی از روز اول هماهنگ شدند. قرنطینه، و تمامی مشکلاتی که با خود آورد باعث شد که آن‌ها به هم نزدیک‌تر و تقریباً جدانشدنی شوند."

وقفه‌های مکرر در تولید این پروژه از ماه مارس گذشته، سال ۲۰۲۰ را برای کروز بسیار دشوار ساخته. او به دنبال درز فایل صوتی به تعطیلات زودهنگام رفته. از این گذشته، به نظر می‌رسد که کروز سعی دارد پرخاشگری به عوامل را جبران کند. "تیم پرکینز" طراح لباس "مأموریت غیرممکن ۷" اخیراً در صفحه‌ی اینستاگرامش تصویری از یک هدیه‌ی کریسمس به اشتراک گذاشته که بر روی آن نوشته شده: "تقدیم به تام پرکینز، آرزوی بهترین‌ها برای شما در فصل تعطیلات، تام کروز." او فاش نمی‌کند که کروز چه هدیه‌ای برای او فرستاده است.

"مأموریت غیرممکن ۷" باید ۱۹ نوامبر سال ۲۰۲۱ اکران شود.

 

تام کروز ماموریت غیرممکن ماموریت غیرممکن 6
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین