کد خبر: 55422 A

واکنش خانم بازیگر به اتهام آزار جنسی علیه شایا لابوف

واکنش خانم بازیگر به اتهام آزار جنسی علیه شایا لابوف

شایا لابوف بازیگر فیلم "تکه‌های یک زن" به بدرفتاری جنسی و جسمی متهم است.

ایران آرت: ونسا کربی که در فیلم "تکه‌های یک زن" نقش همسر "شایا لابوف" را بازی کرده، به اتهامات مطرح شده علیه همبازی‌اش واکنش نشان داد.

اوایل ماه دسامبر گزارش شد که "اف‌کی‌ای تویگز" خواننده و بازیگر آمریکایی، نامزد سابقش "شایا لابوف" را به بدرفتاری جنسی و جسمی متهم کرده است. لابوف با انتشار بیانیه‌ای در "نیویورک تایمز" عذرخواهی کرد و گفت: "من در موقعیتی نیستم که بخواهم به کسی بگویم رفتارم باعث شده دیگران چه احساسی داشته باشند. سال‌ها با خود و دیگران بدرفتاری کرده‌ام. سابقه‌ی آسیب زدن به نزدیکانم را دارم. از این سابقه شرمسارم و از آن افراد عذرخواهی می‌کنم. چیز دیگری ندارم که بگویم."

به گزارش 30نما کربی که در درام "تکه‌های یک زن" به تهیه‌کنندگی "مارتین اسکورسیزی" مقابل لابوف بازی کرده، به "ساندی تایمز" می‌گوید: "من در کنار تمامی قربانیان بدرفتاری می‌ایستم و برای شهامت همه‌ی کسانی که حقایق زندگی‌شان را به زبان می‌آورند احترام قائلم. در مورد گزارش‌های اخیر، باید بگویم که نمی‌توانم پیرامون پرونده‌ی حقوقی در حال بررسی نظر دهم."

در "تکه‌های یک زن" کربی نقش زنی را بازی می‌کند که یک زایمان خانگی ناموفق را تجربه می‌کند. صحنه‌ی زایمان او در این فیلم به کارگردانی "کورنل موندروتسو" با یک برداشت بلند فیلمبرداری شده است.

نت‌فلیکس اخیراً نام لابوف را از کمپین تبلیغاتی فیلم برای اسکار حذف کرده است. در هفته‌های اخیر نیز گزارش شده است که "الیویا وایلد" کارگردان "نگران نباش عزیزم" لابوف را پیش از شروع فیلمبرداری به دلیل سر زدن رفتارهای زننده اخراج کرده و "هری استایلز" را جانشینش کرده است. "تکه‌های یک زن" ۷ ژانویه از این شبکه پخش خواهد شد.

 

شایا لابوف خانم بازیگر تکه های یک زن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین