کد خبر: 55425 A

استقبال بسیار خوب از سریال جدید برایان کرانستون

استقبال بسیار خوب از سریال جدید برایان کرانستون

کرانستون نقش یک قاضی معتبر را بازی می کند که پس از گرفتار شدن پسرش در یک تصادف رانندگی درگیر ماجرایی از دروغ، حیله و تصمیمات غیرممکن بعدی می‌شود.

ایران آرت: سریال تلویزیونی «افتخار شما» با بازی برایان کرانستون بازیگر برنده شش جایزه امی که بیشتر برای بازی در سریال محبوب «بریکینگ بد» شناخته می‌شود با استقبال خوب مخاطبان روبرو شد و بالاترین امتیاز در میان آثار سال تازه میلادی را دریافت کرد.

در خلاصه داستان سریال «افتخار شما» آمده است: زندگی دسیاتو که قاضی محترمی است بعد از دست داشتن پسرش در یک تصادف دگرگون می‌شود و درگیر ماجرایی از دروغ، فریب کاری و تصمیمات غیرممکن می‌شود.

کرانستون نقش یک قاضی معتبر را بازی می کند که پس از گرفتار شدن پسرش در یک تصادف رانندگی درگیر ماجرایی از دروغ، حیله و تصمیمات غیرممکن بعدی می‌شود.

به گزارش میزان سریال تلویزیونی «افتخار شما» از  ۱۷ آذر ۹۹ پخش خود را از شبکه «شوتایم» آغاز کرده است. 

زندگی دسیاتو که قاضی محترمی است بعد از دست داشتن پسرش در یک تصادف دگرگون می‌شود و درگیر ماجرایی از دروغ، فریب کاری و تصمیمات غیرممکن می‌شود. پیتر موفات نویسنده و شورانر این مینی‌سریال است. ادوارد برگر سه قسمت ابتدایی این مینی‌سریال ده قسمتی را کارگردانی خواهد کرد.

کرانستون تاکنون چهار جایزه امی برای بهترین بازیگر نقش اول مرد سریال‌های درام برای بازی در مجموعه برکینگ بد، دو جایزه برای بهترین سریال درام برای تهیه‌کنندگی سریال بریکینگ بد و همچنین دو جایزه گلدن گلوب برای فصل پنجم همین سریال برای بهترین بازیگر مرد درام و بهترین سریال درام برنده شده‌است.

همچنین او برای بازی در فیلم ترامبو ، نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در هشتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار شده است.

 

برایان کرانستون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین