کد خبر: 55441 A

مرگ بازیگر زیباروی فیلم‌های جیمز باند

مرگ بازیگر زیباروی فیلم‌های جیمز باند

آخرین حضور رابرتس در تلویزیون در سال ۲۰۰۵ در مجموعه تلویزیونی "آرایشگاه" بود.

ایران آرت: تانیا رابرتس هنرپیشه معروف نقش "استیسی ساتون" در فیلم جیمز باندی "نمایی از یک قتل" در سال ۱۹۸۵ و شخصیت "میج پینچیوتی" در  برنامه تلویزیونی پربیننده "That '70s Show" بین سالهای ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۴، درگذشت. او ۶۵ ساله بود.

رابرتس هنگام شب کریسمس در حالی که برای پیاده روی بیرون رفته بود غش کرد و بلافاصله به بیمارستان "سدارز سینایی" منتقل و بستری شد و در آنجا درگذشت. هنوز علت مرگ مشخص نشده که مربوط به کووید ۱۹ بوده یا خیر.

"میک پینگل" نماینده و دوست این هنرپیشه در مورد درگذشت وی گفت: بسیار شوکه و ناراحت شدم از درگذشت دوست دیرینه و هنرمند توانمند سینما و تلویزیون. او مهربان ترین شخصی بود که در تمام عمرم دیده بودم. او یکی از هنرپیشگان بسیار توانمند بود.

به گزارش فارس رابرتز که با نام اصلی "ویکتوریا لی بلوم" متولد شد، ابتدا در حرفه مدلینگ کار می کرد و به موفقیت رسید تا اینکه در برخی از نقش های تئاتری خارج از برادوی ظاهر شد. او اولین فیلم خود "آخرین قربانی"  را در سال ۱۹۷۵ بازی کرد. پس از آن، او در مجموعه ای از فیلم ها ظاهر شد که به جایگاه ممتاز خود در بازیگری هالیوود دست یافتند.

"بیست مستر" ۱۹۸۲، "شینا ملکه جنگل" ۱۹۸۴، "ضربات سنگین"(Body Slam) در سال ۱۹۸۷ و "چشمان شب" در سال ۱۹۹۰ ازجمله فیلم های شاخصی است که "تانیا رابرتس" در آنها ایفای نقش کرده است.

رابرتس در برنامه پربیننده تلویزیونی "That ’70s Show" نقش مادر بی روح و عاطفه "دونا پینچیوتی" با بازی "لورا پرِپون" را بازی می کرد. او در سال ۲۰۰۱ از این مجموعه کنار کشید و در سال ۲۰۰۴ مجددا به آن پیوست.

آخرین حضور رابرتس در تلویزیون در سال ۲۰۰۵ در مجموعه تلویزیونی "آرایشگاه" بود.

 

جیمز باند هالیوود تانیا رابرتس استیسی ساتون نمایی از یک قتل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین