کد خبر: 55473 A

جودی ویتاکر از "دکتر هو" جدا می‌شود؟

جودی ویتاکر از "دکتر هو" جدا می‌شود؟

فصل سیزدهم "دکتر هو" با شیوع ویروس کووید-۱۹ کوتاه‌تر از همیشه شد.

ایران آرت: چند روز پس از پخش اپیزود ویژه سریال "دکتر هو"، گزارش شد که "جودی ویتاکر" از بازی در نقش سیزدهمین دکتر کناره‌گیری خواهد کرد. "میرور" گزارش داده است که این بازیگر قصد جدایی از سریال پس از فصل سیزدهم را گرفته، اما "بی‌بی‌سی" و ویتاکر به این شایعه واکنش نشان داده‌اند. بی‌بی‌سی می‌گوید: "ما در مورد هر گونه گمانه‌زنی پیرامون آینده‌ جودی در سریال توضیحی ارائه نمی‌کنیم."

در گزارش روز یکشنبه میرور، منابع نزدیک به سریال ادعا کرده بودند که جدایی ویتاکر پس از فصل سیزدهم "فوق سری" است و این بازیگر به دنبال بازی در نقش‌های دیگری است. علاوه بر ویتاکر، گزارش شده بود که "بردلی والش" و "توسین کول" از سریال جدا خواهند شد اما "کریس چیبنال" شورانر در کنار سریال باقی می‌ماند.

به گزارش 30نما ویتاکر اخیراً در مصاحبه با "اینترتینمنت ویکلی" به گونه‌ای متناقض گفته بود که از جدایی والش و کول ناراحت است، اما خود او به هیچ‌چیز جز نقش "دکتر" فکر نمی‌کند: "تا جایی که می‌دانم، در حال حاضر من "دکتر" هستم و این بحثی است که با من به عنوان بازیگر شده. نمی‌توانم به چیزی فراتر از این فکر کنم، و نمی‌خواهم فکر کنم."

فصل سیزدهم "دکتر هو" با شیوع ویروس کووید-۱۹ کوتاه‌تر از همیشه شد. ویتاکر با فصل چهاردهم می‌تواند برای چهارمین فصل نقش "دکتر" را بازی کند.

 

هالیوود دکتر هو جودی ویتاکر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین