کد خبر: 55589 A

سریال جدیدی که خالق "جنگ ستارگان" می‌سازد

سریال جدیدی که خالق "جنگ ستارگان" می‌سازد

مایکل والدرون یکی از نویسندگان "جنگ ستارگان" به دنبال نوشتن سریال‌ها و فیلم‌های جدیدی است.

ایران آرت: مایکل والدرون پس از نویسندگی برای دنباله‌ "دکتر استرنج در عوالم موازی جنون" و نویسندگی و تهیه‌کنندگی سریال "لوکی" دیزنی+، در پروژه‌ بزرگ دیگری با استودیوهای دیزنی همکاری می‌کند.

والدرون به فیلم بلندی در دنیای "جنگ ستارگان" به تهیه‌کنندگی "کوین فایگی" مدیر استودیوهای مارول پیوسته است. این فیلم به دنبال قراردادی که والدرون با لوکاس‌فیلم و دیزنی امضاء کرد ساخته خواهد شد.

جدا از نویسندگی برای فیلم "جنگ ستارگان"، طبق این قرارداد والدرون برای فصل دوم سریال "لوکی" نیز بازخواهد گشت. این قرارداد نشان می‌دهد که دیزنی، مارول و لوکاس‌فیلم تا چه اندازه به والدرون اعتقاد دارند.

به گزارش 30نما این اولین جزئیاتی است که از پروژه‌ "جنگ ستارگان" فایگی منتشر شده است. لوکاس‌ فیلم اخیراً اعلام کرده است که چندین عنوان سینمایی و تلویزیونی در دنیای "جنگ ستارگان" از جمله "اسکادران روگ" به کارگردانی "پتی جنکینز" به تولید می‌رساند.

شایعه‌ تولید این پروژه اولین بار پس از موفقیت "انتقام‌جویان: آخر بازی" و پیش از اکران "جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر" شنیده شده بود. "کیتلین کندی" مدیر لوکاس‌فیلم در پی آغاز یک دوران جدید در محصولات سینمایی و تلویزیونی "جنگ ستارگان" است و با توجه به شیفتگی فایگی به این دنیا و موفقیت او در خلق "دنیای سینمایی مارول"، به نظر می‌رسد که امید زیادی به این فیلمساز دارد.

تاریخ شروع فیلمبرداری "جنگ ستارگان" فایگی و والدرون مشخص نیست اما با اضافه شدن نویسنده انتظار می‌رود مراحل  توسعه با سرعت بیشتری پیش برود. والدرون نویسنده‌ای برنده‌ی امی است که در فصل اول "لوکی" سرپرست نویسندگان بود. او کارش را با نویسندگی در سریال انیمیشن "ریک و مورتی" آغاز کرد و با نویسندگی و تهیه‌کنندگی فصل چهارم آن به جایزه‌ی امی رسید.

 

دکتر استرنج جنگ ستارگان مایکل والدرون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین