کد خبر: 55740 A

روایت خانم بازیگر از سیلی زدن به صورت مریل استریپ

روایت خانم بازیگر از سیلی زدن به صورت مریل استریپ

سیلی زدن به مریل استریپ، ستاره بزرگ سینما و برنده سه جایزه اسکار کاری نیست که هر بازیگری بتواند تجربه کند.

ایران آرت: در فصل دوم سریال "دروغ‌های کوچک بزرگ" (Big Little Lies) شبکه‌ی HBO، صحنه‌ای وجود داشت که شخصیت "سلیست" با بازی "نیکل کیدمن" به "ماری لوییس" مادر شوهرش با بازی "مریل استریپ" سیلی می‌زند. کیدمن به یاد می‌آورد که برای این لحظه کمی مضطرب شده است. او در مصاحبه با "جیمی فالن" در این خصوص می‌گوید: "نمی‌خواست به صورت زیبا و ظریفش صدمه بزنم!"

ستاره‌ مینی‌سریال "درماندگی" (The Undoing) اضافه می‌کند: "هر دوی ما، از جهت تعهد، به‌شدت در شخصیت‌هایمان قرار گرفته بودیم. بنابراین در آن زمان از یکدیگر دوری می‌کردیم. او در یک گوشه می‌نشست و من در گوشه‌ای دیگر."

کیدمن می‌گوید: "اما وقتی زمان انجامش رسید – چند باری انجامش دادیم – تصادفاً عینکش را انداختم. فکر می‌کنم سازندگان از همین برداشت استفاده کردند، اگر درست خاطرم باشد. عینک او تقریباً خراب شد. اما هرگز به صورتش ضربه نزدم. در این کار مهارت خوبی دارم."

به گزارش 30نما کیدمن و استریپ سال ۲۰۲۰ در فیلم موزیکال "پرام" (The Prom) نت‌فلیکس هم با یکدیگر همکاری کردند. کیدمن در مورد این تجربه می‌گوید: "مریل، در اولین جلسه‌ی تمرین حضور پیدا کرد و آماده‌ی فیلمبرداری بود. او صحنه‌ی ابتدایی را اجرا کرد و من در سالن تمرین ناخودآگاه تشویقش کردم. این زن به شکل دیوانه‌واری بااستعداد است."

 

مریل استریپ نیکول کیدمن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین