کد خبر: 55743 A

بازی "آخرین بازماندگان ما" سریال می‌شود/ جدایی کارگردان چرنوبیل

بازی "آخرین بازماندگان ما" سریال می‌شود/ جدایی کارگردان چرنوبیل

کارگردان سریال‌های "چرنوبیل" و "برکینگ بد" که پیش‌تر برای کارگردانی اپیزود اول "آخرین بازماندگان ما" انتخاب شده بود جای خود را به "کانتمیر بالاگوف" داده است.

ایران آرت: اقتباس تلویزیونی شبکه‌‌ی HBO از بازی ویدیویی محبوب "آخرین بازماندگان م (The Last of Us) تغییراتی در پشت دوربین صورت داد. "جوهان رنک" کارگردان سریال‌های "چرنوبیل" (Chernobyl) و "برکینگ بد" (Breaking Bad) که پیش‌تر برای کارگردانی اپیزود اول "آخرین بازماندگان ما" انتخاب شده بود جای خود را به "کانتمیر بالاگوف" کارگردان فیلم تحسین‌شده‌ی روسی "دراز قد" (Beanpole) داده است.

"هالیوود ریپورتر" گزارش داده است رنک که قرار بود در این سریال با "کرگ میزین" نویسنده‌ی "چرنوبیل" همکاری کند، به دلیل تداخل زمان‌بندی برنامه‌هایش از پروژه جدا شده است. هرچند که "تداخل زمان‌بندی" و "اختلافات هنری" اغلب عذری برای جدایی افراد از پروژه‌ها ذکر شده اما رنک فیلمساز پرکاری است که سابقه‌ی کارگردانی سریال‌های "مردگان متحرک" (The Walking Dead)، "وایکینگ‌ها" (Vikings) و "متل بیتس" (Bates Motel) و بسیاری دیگر را دارد. اکتبر گذشته گزارش شده بود که او فیلم علمی-تخیلی جدیدی با بازی "آدام سندلر" به نام "فضانورد بوهمیا" (The Spaceman of Bohemia) کارگردانی می‌کند.

به گزارش ۳۰نما مزیین خالق سریال برنده‌ی امی "چرنوبیل" به عنوان نویسنده و شورانر "آخرین بازماندگان ما" انتخاب شده و با "نیل دراکمن" نویسنده و کارگردان هنری هر دو قسمت بازی ویدیویی همکاری می‌کند.

"آخرین بازماندگان ما" یک بازی اکشن و ماجراجویانه است که توسط "ناتی داگ" توسعه پیدا کرد و در سال ۲۰۱۳ از طریق پلی‌استیشن منتشر شد. سریال داستانی در ۲۰ سال پس از نابودی تمدن امروز روایت می‌کند. "جوئل" یک بازمانده است که برای قاچاق یک دختر ۱۴ ساله به نام "الی" به خارج از منطقه‌ی قرنطینه‌شده استخدام می‌شود. این وظیفه‌ی به ظاهر ناچیز به زودی تبدیل به یک سفر بی‌رحمانه و غم‌انگیز می‌شود و این دو باید در سراسر ایالات متحده برای بقا تلاش کنند.

بالاگوف ۳۰ ساله با فیلم "دراز قد" تحسین منتقدین را برانگیخته و به نظر انتخاب درستی برای به تصویر کشیدن جامعه‌ی از هم گسیخته و دنیای ویران "آخرین بازماندگان ما" است.

 

اچ بی او سریال پربیننده چرنوبیل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین