کد خبر: 55753 A

گیشه هالیوود در تصرف فیلم لیام نیسون/ عقب‌نشینی زن شگفت‌انگیز

گیشه هالیوود در تصرف فیلم لیام نیسون/ عقب‌نشینی زن شگفت‌انگیز

فیلم جدید لیام نیسن با عنوان "تیرانداز" به تسلط "زن شگفت انگیز ۱۹۸۴" بر گیشه‌های آمریکا خاتمه داد.

ایران آرت: فیلم جدید لیام نیسن با عنوان "تیرانداز" با فروش ۳.۲ میلیون دلار فیلم شماره یک گیشه‌های آمریکا شد.

این فیلم به کارگردانی رابرت لورنز درباره یک دامدار و تفنگدار بازنشسته دریایی ساکن آریزوناست که به یک پسر جوان کمک می‌کند تا ار دست کارتل‌ مواد مکزیکی فرار کند. این فیلم که کارش را با اکران در ۱۹۷۵ سالن سینما شروع کرده باید فروشش را به ۳.۷ میلیون دلار تا پایان دوشنبه برساند که تعطیلات روز مارتین لوترکینگ در آمریکاست. فیلم دیگری از لیام نیسن با عنوان "دزد صادق" نیز که در ماه اکتبر اکران شده بود فروشی ۳.۷ میلیون دلاری را در اولین آخر هفته اکرانش ثبت کرد و در نهایت کارش را با فروش ۲۸ میلیون دلاری در سطح جهان به پایان برد.

"تیرانداز" هم اکنون در کنار "دزد صادق" و "جنگ با پدربزرگ" رابرت دنیرو فیلم‌هایی هستند که با کمترین سطح فروش در عین حال به به پرفروش‌ترین فیلم‌های این دوره بدل شده‌اند که کرونا حدود ۶۵ درصد سالن‌های سینما را به تعطیلی کشانده است.

در همین حال "زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴" پس از سه هفته در راس باکس‌افیس بودن اکنون به مقام دوم رانده شده است. این فیلم که هزینه تولیدش ۲۰۰ میلیون دلار بود همزمان در سرویس پخش اچ‌بی‌او مکس هم به صورت آنلاین پخش شد. این سرویس هنوز در سطح بین‌المللی فعال نیست.

به گزارش مهر "زن شگفت انگیز ۱۹۸۴" در مجموع در بازار بین‌المللی ۱۰۵.۹ میلیون دلار فروخته و با احتساب فروشش در آمریکا در مجموع فروش آن به ۱۴۱.۷ میلیون دلار رسیده است.

انیمیشن "کرودها" هم ۲.۰۴ میلیون دلار در این هفته فروخت تا در مجموع در آمریکا ۹۴.۷ میلیون دلار و در سطح جهان ۱۳۴.۸ میلیون دلار فروش را ثبت کند.

فیلم دیگر در حال اکران "خبرهای جهان" فیلمی وسترن با بازی تام هنکس است که مکان چهارم را کسب کرد و در سه روز ۱.۰۵ میلیون دلار فروخت.

در سطح بین المللی نیز دیزنی و پیکسار هنوز با "روح" در صدر هستند. به خصوص در چین که از "روح" اقبال زیادی شده و به سومین فیلم پرفروش پیکسار در این کشور بدل شده و در مجموع بیش از ۴۳ میلیون دلار فروش کرده است. این فیلم از فروشش در ۱۱ بازار بین‌المللی بیش از ۵۷ میلیون دلار کسب کرده است.

 

لیام نیسون زن شگفت انگیز لیام نیسن تیرانداز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین