کد خبر: 5587 A

امروز کدام هنرمندان برای حمایت روحانی به مشهد رفتند؟+عکس‌ها

امروز کدام هنرمندان برای حمایت روحانی به مشهد رفتند؟+عکس‌ها

جمعیت زیادی از مردم مشهد همراه با سالار عقیلی سرود «وطنم» را در ورزشگاه این شهر در حالی همخوانی کردند که آرزو داشتند در این شهر اجرای زنده سالار عقیلی را در قالب کنسرت تماشا کنند.

ایران‌آرت: جمعیت زیادی از مردم مشهد همراه با سالار عقیلی سرود «وطنم» را در ورزشگاه این شهر در حالی همخوانی کردند که آرزو داشتند در این شهر اجرای زنده سالار عقیلی را در قالب کنسرت تماشا کنند.

عصر امروز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه همزمان با حضور حسن روحانی در شهر مشهد برای سخنرانی، جمعی از هنرمندان در ورزشگاه مملو از جمعیت تختی حضور پیدا کرده و ضمن حمایت از نامزد مورد نظر خود مردم را به شرکت در انتخابات تشویق کردند.

سالار عقیلی یکی از هنرمندان حاضر در ورزشگاه پیش از خواندن ترانه «وطنم» آرزو کرد که روزی بتواند در این شهر  کنسرت برگزار کند.

سعید سهیلی کارگردان «گشت ارشاد» هم که در این گردهمایی حاضر بود با اشاره به اصالت خراسانی‌اش گفت:‌مشهد  به وطن برگردد.

پولاد کیمیایی هم با بیان اینکه افتخار می‌کند که در روزی سرنوشت ساز در مشهد حضور دارد با اشاره به دوم خرداد برای برقراری حق و رفع حصر، ابراز امیدواری کرد.

مهدی فخیم زاده بازیگر سریال «ولایت عشق» هم در این مراسم فقط به گفتن جمله «دولت تدبیر و امید چهار ساله دیگر» اکتفا کرد.

کیومرث پوراحمد کارگردان سینما هم در بخشی از این مراسم با یاداوری انتخابات سال 92 گفت: یک زمانی هجده میلیون نفر رای ندادند و فردی رئیس جمهور شد که همه شاهد دوره او بودیم. الان همه باید بیایند و در روز  29 اردیبهشت ماه رای دهند. مخصوصا اینکه باید بدانیم اگر دوره قبل روحانی در هر حوزه چهار رای کمتر داشت، رئیس جمهور نمی‌شد.

در ادامه این مراسم که پیش از ورود و سخنرانی حسن روحانی برگزار می‌شد، لاله اسکندری هم در سخنانی کوتاه با اشاره به اینکه افتخار می‌کند که فرزند خراسان است، ‌آرزوی امیدواری کرد که دولت اعتدال و امید ادامه داشته باشد.

جمعیت حاضر در این ورزشگاه که بسیار بیش از ظرفیت طبیعی آن بود، در واکنش به صحبت‌های هنرمندان شعار دادند که " ما از مشهد نمی‌ریم، مشهد رو پس می‌گیریم"

همچنین یکی از اتفاقات جالب توجه این مراسم، بارش شدید باران هنگام ورود حسن روحانی به جایگاه بود که باعث شد مردم شعار "حسن اومد، بارون اومد" را سر دهند.

ترانه «دوباره ایران» حجت اشرف زاده هم در دقایقی از این مراسم پخش شد که مردم با آن هم‌خوانی کردند.

حجت‌الله ایوبی،محمد حیدری سعید سهیلی،کیومرث پوراحمد،مهدی فخیم‌زاده،ابوالحسن داودی،رسول صدرعاملی،مسعود جعفری جوزانی،خشایار اعتمادی،پولاد کیمیایی،حسین پارسایی،حمیدرضا نوربخش،سامان احتشامی،سید جمال ساداتیان،امیرشهاب رضویان، محسن خان‌جهانی، بزرگمهر حسین‌پور، مجید توکلی، مهران رنجبر و... از هنرمندان و مدیران فرهنگی حاضر بودند.

 

 

 

 

انتخابات ریاست جمهوری حسن روحانی کیومرث پوراحمد پولاد کیمیایی سالار عقیلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین