کد خبر: 55897 A

خانم بازیگری که می‌خواهد دانشمند شود/ برلی لارسون در نقشی جذاب

خانم بازیگری که می‌خواهد دانشمند شود/ برلی لارسون در نقشی جذاب

فیلم داستان زنی به نام "الیزابت زات" را دنبال می‌کند که باید رؤیای دانشمند شدنش را در جامعه‌ای که زنانش به خانه تعلق دارند فراموش کند.

ایران آرت: بری لارسن در سریال درام "درس شیمی" اپل که سفارش ساخت یک فصل را دریافت کرده بازی می‌کند. 

"سوزانا گرنت" که برای فیلمنامه‌ی "ارین بروکوویچ" (Erin Brockovich) نامزد اسکار شده، نویسنده و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال خواهد بود. لارسن نیز به همراه "جیسون بیتمن" و "مایکل کاستیگان" از جمله دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه‌اند. بیتمن با کمپانی "اگریگت" سریال‌های "اوزارک" (Ozark) و "بیگانه" (The Outsider) را به تولید رسانده است.

سریال جدید لارسن بر اساس اولین رمان "بانی گارموس" ساخته خواهد شد. داستان این کتاب در دهه‌ی ۱۹۶۰ روایت می‌شود و زنی به نام "الیزابت زات" را دنبال می‌کند که باید رؤیای دانشمند شدنش را در جامعه‌ای که زنانش به خانه تعلق دارند فراموش کند. وقتی که الیزابت باردار می‌شود و از آزمایشگاه اخراج، شغلی به عنوان مجری یک برنامه‌ی تلویزیونی آشپزی قبول می‌کند و از این فرصت برای مخاطب قرار دادن زنان خانه‌دار و مردانی که ناگهان صدایش را شنیده‌اند استفاده می‌کند. رمان "درس شیمی" قرار است بهار سال ۲۰۲۲ منتشر شود.

به گزارش ۳۰نما این دومین سریال اپل با بازی لارسن خواهد بود. پیش‌تر گزارش شده بود که او در یک سریال درام که از کتاب خاطرات "آماریلیس فاکس" به نام ""زندگی مخفی" (Life Undercover) اقتباس خواهد شد، نقش یک مأمور مخفی سازمان سیا را بازی می‌کند. آن پروژه مارس سال ۲۰۱۹ و به فاصله‌ی کوتاهی پس از بازی لارسن در نقش "کاپیتان مارول" (Captain Marvel) معرفی شد. "ورایتی" می‌نویسد این پروژه در فاز نویسندگی متوقف شده و پیشرفت نمی‌کند. بازی لارسن در "کاپیتان مارول ۲" یکی از دلایل دیگر توقف این پروژه است.

لارسن بیشتر برای بازی در فیلم برنده‌ی اسکار و گلدن گلوب "اتاق" (Room) شناخته می‌شود و اخیراً در فیلم درام "عفو منصفانه" (Just Mercy) ظاهر شده است.

 

هالیوود بری لارسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین