کد خبر: 5592 A

وقتی کارگردان‌های معروف بسازند (قسمت اول)

فیلم تبلیغاتی وودی آلن، تارانتینو و اسپیلبرگ برای کاندیداها

فیلم تبلیغاتی وودی آلن، تارانتینو و اسپیلبرگ برای کاندیداها

آن شش نفر با هزار مصیبت و سختی خودشان را به کاندیدای مورد نظر می رسانند و از او می خواهند که بیخیال مناظره شده و به خانه برگردد.

ایران‌آرت: نزدیکی های انتخابات رسم است که کاندیداهای ریاست جمهوری یک فیلم تبلیغاتی ضبط کنند که البته برخی از کاندیداها پس از اینکه انتخاب می شوند، به دلیل وعده های کیلویی که داده اند، به صورت شیفت+دیلیت با فیلم تبلیغاتی خود برخورد می کنند. از آن جایی که زندگی کلا خیلی فانتزی است ، بنده پیش بینی کرده ام که اگر فیلم ساز های معروف در کشورهای دیگر دنیا فیلم تبلیغاتی می ساختند، این فیلم ها به چه صورت پخش می شد؛

وودی آلن

من یه سری توهم دارم!

وودی آلن، کارگردان مشهور فرانسوی، اگر قرار بود فیلم تبلیغاتی برای کاندیداها بسازد، به این صورت بود که کاندیدای مورد نظر به یکصد سال پیش می برد . در آن جا کاندیدا متوجه می شد که شرایط آن روز با امروز هیچ تفاوتی ندارد. وعده های کاندیداها را هم به عنوان شوخی و در موقعیت های کمدی به بیننده نشان می داد. همچنین کاندیدا که نقش اصلی این فیلم است ، رو به دوربین کرده و می گفت:" هر کسی برای اینکه زندگی کند، باید یک توهمی داشته باشد، منم توهم هام رو به عنوان وعده خدمت شما عرض می کنم." در نهایت شخصیت اصلی داستان به زمان گذشته می رود و متوجه می شود که " وعده کیلویی " دادن از زمان " ویکتور بین هشتم و دهم" باب بوده است!

کوئنتین تارانتینو

همه رو بکش، حتی بیل رو!

اگر تارانتینو روزی زحمت بکشد که یک فیلم انتخاباتی بسازد، این فیلم به این صورت خواهد بود که تمام کاندیداها که ترجیحا عدد آن ها باید به هشت برسد، به زور در یک کافه یا رستوران همدیگر را ملاقات می کنند. در ظاهر همه چیز خوب است، اما آنها در جیب کت و کاپشنشان انواع سلاح های گرم و سرد را دارند، در نهایت هر هشت کاندیدا یکدیگر را به طرز وحشتناکی می کشند و انتخابات برگزار نمی شود، در نهایت یک نفر که زرنگی کرده و وارد کافه نشده ، می گوید: " پست و مقام همیشه دو در می شه."

 

استیون اسپیلبرگ

ناموسا بی خیال شو

استیون اسپیلبرگ، کارگردان مشهور آمریکایی، اگر تصمیم بگیرد یک فیلم انتخاباتی درست کند، شش نفر را مامور می کند که بروند و از درون مناظره، یکی از کاندیداها را زنده بیرون بیاورند. در نتیجه آن شش نفر با هزار مصیبت و سختی خودشان را به کاندیدای مورد نظر می رسانند و از او می خواهند که بیخیال مناظره شده و به خانه برگردد. اما کاندیدا می گوید: " اینا کاری کردن که ما همه چیزمون رو از دست بدیم و اون موقع تو منو دوست نخواهی داشت و منم سرزنشت نمی کنم" بعد سر تیم گروه نجات به او می گوید: " ناموسا بیخیال شو بیا برگردیم، وعده رو کی داده و کی گرفته؟" و با برگشتن این کاندیدا فیلم انتخاباتی به پایان می رسد.

 

رامش سیپی

کاندیدایی با کفش میخی

کارگردان فیلم معروف " شعله " اگر قرار بود فیلم تبلیغاتی ما را بسازد ، ابتدا کاندیدا را می فرستاد تا یک کفش میخی برایش درست کنند. بعد به کاندیدا می گفت به صورت کاملا بی ربط روی شیشه خرده راه برود و حرکات موزون انجام بدهد. بعد در نهایت مشخص می شد که دو کاندیدای بی ربط دیگر با یکدیگر خواهر و برادر بوده و از کودکی یکدیگر را گم کرده اند. در نهایت کاندیدایی که فیلم او را رامش سیپی ساخته بود، یک مشت به زمان می زد و تمام کاندیداهای دیگر راه روانه بیمارستان می کرد و در نهایت کاندیدا می گفت: " آهای مردم فقط یه نفر میتونه شما رو از دست من نجات بده... اونم خودمم!" و فیلم به پایان می رسید!

 

 

استیون اسپیلبرگ انتخابات ریاست جمهوری کوئنتین تارانتینو وودی آلن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین