کد خبر: 55954 A

بازیگر نقش مرلین مونرو: ۹ ماه شکنجه شدم/ عکس

بازیگر نقش مرلین مونرو: ۹ ماه شکنجه شدم/ عکس

آنا د آرماس بازیگر خوش‌سیمایی است و شباهت‌هایی هم به مرلین مونرو دارد، بنابراین سخت نیست که او از لحاظ ظاهری به ستاره سینمای کلاسیک نزدیک شود، اما مشکل لهجه او را شکنجه داده است.

ایران آرت: آنا د آرماس فاش کرد که برای بازی در فیلم "بلوند" (Blonde)، نه ماه صرف شبیه کردن نحوه‌ حرف زدنش به "مرلین مونور" کرده است. ستاره‌ی "چاقوکشی" (Knives Out) در فیلم بیوگرافیکال مونور که از رمانی به همین نام نوشته‌ "جویس کارول اوتس" اقتباس شده، نقش بازیگر و خواننده افسانه‌ای هالیوود را بازی می‌کند.

مونرو با صدای نجوایی‌اش شهرت داشت که نتیجه‌ به کار گرفتن ترفند‌هایی در کودکی برای از بین بردن لکنتش بود. او به توصیه‌ی تراپیستش سعی می‌کرد به این شکل حرف بزند.

آنا د آرماس در مورد تقلید این نوع صدا به "ساندی تایمز" می‌گوید:‌ "سعی کردم! از من نه ماه وقت برای تمرین و آموزش لهجه و چند جلسه‌ی ای‌دی‌آر [ضبط مجدد دیالوگ‌ها پس از فیلمبرداری] گرفت. شکنجه‌ی بزرگی بود، و بسیار خسته‌کننده. مغزم له و لورده شد."

د آرماس اضافه می‌کند: "به عنوان یک زن در صنعت فیلمسازی، یا حتی در حالت کلی، بسیار فکر کردم به اینکه شرایط نسبت به دهه‌های ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ و ۱۹۵۰ نسبت به امروز چقدر تغییر کرده. و اگر تکیه‌گاه محکمی نداشته باشید، با خانواده و این قبیل، دوام آوردن بسیار دشوار خواهد بود، بسیار دشوار."

به گزارش 30نما این بازیگر کوبایی در فیلم "چاقوکشی" مقابل "دنیل کرگ" بازی کرد و سال گذشته قرار بود در فیلم "وقتی برای مردن نیست" (No Time To Die) از چندگانه‌ی "جیمز باند" نیز یک بار دیگر کنار این بازیگر دیده شود، اما اکران این فیلم به بهار ۲۰۲۱ و اخیراً پاییز ۲۰۲۱ موکول شده است. د آرماس به‌تازگی به رابطه‌ی یک ساله‌اش با "بن افلک" پایان داده است. او در حین فیلمبرداری "آب عمیق" (Deep Water) که هنوز عرضه نشده با او آشنا شد.

"اوان ویلیامز"، "سارا پکستون" و "آدرین برودی" از جمله دیگر بازیگران فیلم "بلوند" به کارگردانی "اندرو دامینیک" خواهند بود.

 

مرلین مونرو آنا د آرماس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین