کد خبر: 55997 A

الناز، عطاران، جمشیدی و هوتن شکیبا پرکارترین‌های فجر ۳۹/ شانس سیمرغی شدن کدام بازیگر بیشتر است؟

الناز، عطاران، جمشیدی و هوتن شکیبا پرکارترین‌های فجر ۳۹/ شانس سیمرغی شدن کدام بازیگر بیشتر است؟

امسال بازیگران دو فیلمه و یا تک فیلمه هستند و مانند سال‌های قبل نمی‌بینیم که در لیست پرکارترین‌ها، بازیگری سه فیلمه و یا بالاتر باشد.

ایران آرت: یکی از مهمترین بخش‌های برگزاری جشنواره فیلم فجر، بخش سیمرغ بازیگران زن و مرد است که چشم مخاطبان عام و خاص را به خود می‌دوزد و دریافت آن بر پرونده کاری بازیگران به شدت تاثیرگذار خواهد بود. از سویی اینکه چه بازیگری در جشنواره پرکار و چه بازیگری کم کار است هم اهمیت ویژه‌ای دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت امسال بازیگران دو فیلمه و یا تک فیلمه هستند و مانند سال‌های قبل نمی‌بینیم که در لیست پرکارترین‌ها، بازیگری سه فیلمه و یا بالاتر باشد. در این گزارش به پرکارترین‌ و کم کارترین‌ بازیگران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر می‌پردازیم.

الناز شاکردوست که سابقه همکاری با نرگس آبیار را دارد، امسال بار دیگر با "ابلق" در بین ۱۶ فیلم نهایی قرار گرفت و "تی تی" را هم در جشنواره دارد. هوتن شکیبا نیز بار دیگر "ابلق" را با آبیار تجربه کرد و در "تی تی" نیز نقش آفرینی کرده است.

پرکارترین و کم کارترین بازیگر فیلم فجر ۹ چه کسانی هستند؟ / رقابت‌ها بین پرستویی و عطاران

پژمان جمشیدی هم در دو فیلم "خط فرضی" و "شیشلیک" بازی کرده است. رضا عطاران هم که در "شیشلیک" و "روشن" بازی کرده و می‌گویند نقش‌های متفاوتی را ایفا کرده است. جمشید هاشم پور هم دو فیلم "گیج گاه" و "شیشلیک" را در جشنواره امسال دارد. باران کوثری هم با "بی همه چیز" و "گیج گاه" به جمع دو فیلمه ها رسیده است.

شیشلیک

امسال بهرام رادان که می‌گویند نقش متفاوتی را بازی کرده با "ابلق" در جشنواره حضور دارد. پرویز پرستویی و هدیه تهرانی هم به جشنواره آمده‌اند. کامبیز دیرباز با نقشی متفاوت در فیلم سینمایی "تک تیر انداز" پا به جشنواره گذاشته و پارسا پیروز فر بازیگر محبوب و بی‌حاشیه‌ هم با "تی تی" در جشنواره حضور دارد.

پرکارترین و کم کارترین بازیگر فیلم فجر ۹ چه کسانی هستند؟ / رقابت‌ها بین پرستویی و عطاران

امسال سحر دولتشاهی "خط فرضی" را در جشنواره دارد. سارا بهرامی که سابقه دریافت سیمرغ بلورین جشنواره را دارد، با "روشن" در جشنواره حضور خواهد داشت و فرهاد اصلانی با "ستاره بازی" می درخشد. محسن تنابنده و فاطمه معتمد آریا هم با "روزی روزگاری آبادان" در جشنواره هستند. حامد بهداد هم در فیلم "گیج گاه" با حال و هوای دهه هفتادی ها نقش آفرینی کرده است.

با نگاهی به لیست بازیگران و فیلم‌هایی که دارند، می‌توان متوجه این موضوع شد که افرادی چون پرویز پرستویی، بهرام رادان، محسن تنابنده، کامبیز دیرباز و رضا عطاران رقابت بیشتری برای دریافت سیمرغ دارند و در بین خانم‌ها هدیه تهرانی و الناز شاکردوست اینگونه خواهند بود.

روزی روزگاری آبادان

با این حال، تمام صحبت‌ها درباره برنده سیمرغ بلورین سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، همه حدس و گمان است. اینکه کدام بازیگر در نهایت برنده سیمرغ بلورین خواهد شد نیاز به صبر و زمان دارد.

جشنواره فیلم فجر الناز شاکردوست رضا عطاران پژمان جمشیدی هوتن شکیبا فیلم تی تی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین