کد خبر: 56006 A

اتهام بازیگر زن علیه رابرت پتینسون

اتهام بازیگر زن علیه رابرت پتینسون

موج افشاگری‌ها در هالیوود همچنان ادامه دارد و اکنون یک بازیگر زن پیکان اتهام را سمت رابرت پتینسون گرفته و او را به بدرفتاری متهم کرده است.

ایران آرت: اف‌کی‌ای توییگز خواننده و بازیگر آمریکایی که پیش‌تر دوست سابقش "شایا لابوف" را به آزار جنسی و جسمی متهم کرده بود، حالا از رفتار "عمیقاً وحشتناک" در حین رابطه با ستاره‌ "گرگ‌ومیش" و به زودی "بتمن" گفته است. این بازیگر ۳۳ ساله در سال ۲۰۱۴ با "رابرت پتینسون" رابطه داشت و در سال ۲۰۱۷ از او جدا شد.

توییگز با نام واقعی "تالیا بارنت" در مصاحبه‌ی جدیدی با "لوییس ترو" ادعا کرده است: "عمیقاً وحشتناک بود و من فکر می‌کنم در زمانی اتفاق افتاد که نمی‌توانستم در موردش حرف بزنم."

توییگز اضافه می‌کند: "احساس می‌کنم که اگر امروز این بدرفتاری‌ها را تجربه می‌کردم می‌توانستم به زبانش آورم و کاری کنم. اما نمی‌دانم به سنی که داشتم یا وضعیت اجتماع یا اینکه سیاه‌پوست و از خانواده‌ای کم درآمد چلتنهام بودم، و اینکه باید دو برابر سخت‌تر کار می‌کردم تا جایگاهم را به دست آورم ارتباطی داشت یا نه."

به گزارش 30نما توییگز می‌گوید ترول‌های فضای مجازی تصویر او را در کنار میمون‌ها قرار می‌دادند: "اگر لباس قرمز می‌پوشیدم تصویر میمونی با لباس قرمز را کنارش می‌گذاشتند یا اگر سوار دوچرخه می‌شدم میمونی در حال دوچرخه‌سواری را پیدا می‌کردند."

این بازیگر و خواننده دسامبر گذشته از لابوف شکایت و ادعا کرد که در زمان رابطه با او حتی اجازه نگاه کردن به مردان دیگر را نداشته است. لابوف ۱۰ دسامبر به این اتهامات واکنش نشان داد و گفت بسیاری از آن‌ها "حقیقت ندارند" اما اعتراف کرد که نمی‌خواهد از رفتارهایش دفاع کند. پس از مطرح شدن این اتهامات نت‌فلیکس نام لابوف را از کمپین تبلیغاتی فیلم مدعی اسکار "تکه‌های یک زن" حذف کرد و گزارش شد که "الیویا وایلد" لابوف را به دلیل رفتار‌های زننده‌ی او پیش از فیلمبرداری "نگران نباش عزیزم"اخراج کرده است.

 

رابرت پتینسون اف کی ای توییگز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین