کد خبر: 56041 A

نیکول کیدمن: نقش یک زن شگفت‌انگیز را به من داده‌اند

نیکول کیدمن: نقش یک زن شگفت‌انگیز را به من داده‌اند

سرانجام سکوت نیکول کیدمن شکست و این ستاره سینما درباره انتخابش برای بازی در نقش لوسیل بال صحبت کرد.

ایران آرت: پس از آنکه گزارش شد "نیکول کیدمن" در فیلم "ریکاردو بودن" آمازون به کارگردانی "آرون سورکین" نقش "لوسیل بال" کمدین افسانه‌ای هالیوود را مقابل "خاویر باردم" در نقش همسرش بازی می‌کند، بعضی از هواداران و حتی بازیگرانی چون "دبرا مسینگ" بازیگر سریال "ویل و گریس" (Will & Grace) به این انتخاب معترض شدند.

کیدمن به‌تازگی در مصاحبه با "ورایتی" به این جنجال واکنش نشان داده و در مورد فرایند انتخاب شدنش می‌گوید:‌ "واکنشم این بود: "بله، خیلی دوست دارم امتحانش کنم." با متن و کارگردانی سورکین و بازی خاویر… این فرصت بزرگی است. اما خدای من، باید شروع کنیم. باید امتحانش کنم. تمام تلاشم را انجام دهم – تا ببینم موفق می‌شوم یا نه."

به گزارش 30نما کیدمن می‌گوید بعضی از اپیزودهای سریال "لوسی را دوست دارم" (I Love Lucy) را دیده است چرا که داستان فیلم سورکین در حین یک هفته فیلمبرداری این سریال سیت‌کام روی می‌دهد و زوج بازیگر با بحرانی روبرو می‌شوند که ممکن است به حرفه و ازدواج‌شان پایان دهد.

در ادامه مصاحبه کیدمن اضافه می‌کند: "لوسیل زن شگفت‌انگیزی است. خیلی دوست دارم که مردم زودتر کشف سورکین در مورد این زن و برداشت او از دزی و لوسی را ببینند تا متوجه شوند که چقدر غنی است. من هیچ‌یک از این مسائل را نمی‌دانستم."

هرچند انتخاب کیدمن اعتراضاتی را به همراه داشت اما "لوسی آرناز" دختر "لوسیل بال" و "دزی آرناز" از این بازیگر حمایت کرده است. او این ماه با انتشار ویدیویی در فیسبوک گفت: "بحث‌های زیادی در مورد انتخاب "نیکل کیدمن" به وجود آمده و [بعضی می‌گویند] "دبرا مسینگ" انتخاب بهتری است… نمی‌دانم، اما چیزی که باید بدانید این است: ما قرار نیست سریال "لوسی را دوست دارم" را بازسازی کنیم. هیچ‌کس قرار نیست رفتار "لوسی ریکاردو" یا هیچ‌یک از کارهای احمقانه‌اش را تقلید کند. داستان در مورد "لوسی بال" است، مادر واقعی من – نه شخصیت لوسی ریکاردو – و همسرش "دزی آرناز"، پدر من – نه ریکی ریکاردو."

 

نیکول کیدمن لوسیل بال
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین