کد خبر: 56085 A

روایت خانم بازیگر از منفور شدنش پس از کسب اسکار/ انگار مشتی به شکمم می‌زدند!

روایت خانم بازیگر از منفور شدنش پس از کسب اسکار/ انگار مشتی به شکمم می‌زدند!

آن هاتاوی باور دارد که این اعتراضات سبب شده اعتماد به نفسش بالاتر برود در حالی که با شکل نگرفتن این حملات ممکن نبود این اتفاق بیفتد.

ایران آرت: نزدیک به هشت سال از اسکار آن هاتاوی برای بازی در فیلم "بینوایان" تام هوپر می‌گذرد. او با نقش فانتین برنده‌ اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد و گلدن گلوب، بفتا و صنف بازیگران را هم دریافت کرد. او که پس از این اسکار هدف اعتراضات مجازی قرار گرفت، در سال ۲۰۱۴ در مصاحبه با شوی "الن" فاش کرد که نام خودش را گوگل کرده و به مقاله‌ای تحت عنوان "چرا همه از آن هاتاوی متنفرند؟" برخورد کرده است.

هشت سال پس از این اسکار، هاتاوی در مصاحبه با "سان" می‌گوید سعی کرده جنبه‌ی مثبت این نفرت‌ورزی مجازی را ببیند. او باور دارد که این اعتراضات سبب شده اعتماد به نفسش بالاتر برود در حالی که با شکل نگرفتن این حملات ممکن نبود این اتفاق بیفتد.

هاتاوی می‌گوید: "واقعاً دوست ندارم گذشته را از خاک بیرون بکشم اما هیولایی علیه من قد علم کرده بود، اینترنت بر علیه من و از من بیزار، و [اسکار من] به قضیه‌ی مهمی تبدیل شده بود. اما برای من شخصاً اتفاق خوبی بود. با این چیزها می‌توانید به‌شدت توانمند شوید. بنابراین می‌توانم بگویم که اگر اتفاق ناگواری روی داد، نترسید – فقط با آن کنار بیایید، با آن به حرکت ادامه دهید."

به گزارش 30نما، هاتاوی در سال ۲۰۱۴ به مجله‌ی "هارپر بازار" گفته بود که احساس کند "مشتی به شکم" او زده‌اند. او اضافه کرد که از این اعتراضات "شرمگین و بهت‌زده" شده و "حتی هنوز آن شرم را احساس" می‌کند. هاتاوی در آن زمان گفت: "مردم به شکل خاصی با من رفتار کردند. اما با آن رشد کردم. تمام این ماجرا باعث شد انسان بسیار مهربان‌تر و با‌محبت‌تری شوم. و برای خودم احساس تأسف نمی‌کنم."

هاتاوی در سالی که "بینوایان" اکران شد نقش "زن گربه‌ای" را در فیلم "شوالیه تاریکی برمی‌خیزد" کریستفر نولان بازی کرد و سپس در "میان‌ستاره‌ای" همکاری خود با نولان را ادامه داد. او در سال‌های اخیر در فیلم "ساحرگان" شبکه‌ی HBO Max ظاهر شده که آن هم از گزند انتقاد در امان نماند. دیگر فیلم او "قرنطینه‌شده" به کارگردانی "داگ لایمن" است که در حین پاندمی فیلمبرداری شد.

ورایتی هفته‌ گذشته گزارش داد که هاتاوی در سریال جدیدی به نام "وی‌کرشد" برای اپل تی‌وی+ با "جرد لتو" همکاری می‌کند. لتو در این مینی‌سریال نقش "آدام نیومان" را بازی می‌کند، هم‌بنیان‌گذار "وی‌ورک" که با نحوه‌ی مدیریت جنجالی‌اش شهرت داشت. ارزش این کمپانی ابتدا ۵۰ میلیارد دلار برآورد می‌شد اما نیومان باعث از دست رفتن تقریباً همه‌چیز شد. "درو کرولو" و "لی آیزنبرگ" نویسندگان سریال خواهند بود و "جان رکوا" و "گلن فیکارا" آن را کارگردانی می‌کنند.

 

اسکار آن هاتاوی خانم بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین