کد خبر: 56133 A

اعتراف خانم بازیگر به خوانندگی ضعیفش

اعتراف خانم بازیگر به خوانندگی ضعیفش

آماندا سایفرید می‌گوید از خوانندگی ضعیفش در "بینوایان" ناراضی بوده و پس از آن فیلم سخت بر روی تقویت صدایش کار کرده است.

ایران آرت: آماندا سایفرید در مجموعه مصاحبه‌های "بازیگر به بازیگر" ورایتی مقابل ونسا کربی قرار گرفته و به صراحت از بازی خود در فیلم موزیکال "بینوایان" (Les Misérables) "تام هوپر" انتقاد کرده است. سایفرید در این فیلم نقش "کوزت" را بازی کرد، دختر نامشروع "فانتین" با بازی "آن هاتاوی". او می‌گوید برای ایفای این نقش صدایش به اندازه‌ی کافی قدرتمند نبوده است. هوپر برای این فیلم بر روی اجرای زنده آوازها تکیه کرد و همین موضوع سایفرید را به وحشت انداخت.

سایفرید می‌گوید: "در دوران حرفه‌ایم لحظات زیادی وجود دارد که حسرت‌شان را می‌خورم. آرزو می‌کنم که می‌توانستم "بینوایان" را کاملاً از نو انجام دهم به دلیل جنبه‌ی خوانندگی زنده‌اش. هنوز در موردش کابوس می‌بینم. خوانندگی از برخی جهات آمادگی بیشتری می‌طلبد. وقتی که باید در یک صحنه‌ی عاطفی بازی و واقعاً گریه کنم و حس شخصیت را واقعاً درک کنم و در آن لحظه حضور [قلب] داشته باشم، احساس خیلی خوب و تزکیه نفس دارم زیرا گریستن به تزکیه کمک می‌کند. خوانندگی همین اثر را دارد. ابراز احساسات از طریق موسیقی و ملودی جادویی است. وقتی که احساس می‌کنید به آن نقطه رسیده‌اید، جایی که صدای‌تان درست همان‌گونه است که باید باشد و به همان قدرتمندی که باید باشد. اما در مورد "بینوایان" این‌گونه نبود."

سایفرید اضافه می‌کند: "بسیار ضعیف بودم. الان احساس می‌کنم که می‌توانم نقش کوزت را بازی کنم. پس از "بینوایان" سخت بر روی تقویت صدایم و کسب آن قوا کار کردم. از این گذشته بر روی ویبراتو خودم کار کردم که به کلی از بین رفته بود. از نظر تکنیکی، از خوانندگی‌ام به‌شدت ناراضی بودم."

به گزارش 30نما سایفرید که اخیراً در فیلم "منک" (Mank) "دیوید فینچر" مقابل "گری اولدمن" بازی کرده و مدعی کسب اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل است، در این مصاحبه نسبت به بازگشت به دنیای "دختران بدجنس" (Mean Girls) ابراز تمایل می‌کند.

کربی به سایفرید می‌گوید: "شما را از فیلم "دختران بدجنس" دوست دارم. فیلمی بسیار ماندگار است. و شما در آن به‌شدت خنده‌دار، هر نقشی می‌توانید بازی کنید." سایفرید پاسخ می‌دهد: "من هم دوست دارم به نقش "کارن" برگردم، این چیزی است که تمایل دارم. می‌خواهم به نقش "کارن" برگردم."

 

آماندا سایفرید ونسا کربی خانم بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین