کد خبر: 56177 A

مرلین منسون از فیلم‌ها حذف شد

مرلین منسون از فیلم‌ها حذف شد

حذف منسون پس از مطرح شدن اتهامات بدرفتاری از سوی "ایوان ریچل وود" و چهار زن دیگر علیه این خواننده و بازیگر صورت گرفته است.

ایران آرت: مرلین منسون از سریال "خدایان آمریکایی" (American Gods) شبکه‌ی Starz و "کریپ‌شو" (Creepshow) شبکه‌ Shudder اخراج خواهد شد. حذف منسون پس از مطرح شدن اتهامات بدرفتاری از سوی "ایوان ریچل وود" و چهار زن دیگر علیه این خواننده و بازیگر با نام واقعی "برایان وارنر" صورت گرفته است.

منسون دوشنبه این اتهامات را رد کرد اما کمپانی ناشر موسیقی او نیز اعلام کرد که همکاری خود با این خواننده قطع می‌کند. او می‌گوید: "روشن است که هنر و زندگی من از مدت‌ها قبل زمینه‌ساز حاشیه بوده، اما این ادعاهای اخیر در مورد من تحریف وحشتناک واقعیت است. روابط صمیمانه‌ی من با شرکای زندگی همفکر همواره مبتنی بر رضایت بوده. حقیقت این است، صرف نظر از اینکه چرا و چگونه برخی می‌خواهند گذشته را به غلط تفسیر کنند."

به گزارش 30نما اپیزود بعدی "خدایان آمریکایی" روی ایر نخواهد رفت تا اینکه صحنه‌های بازی او حذف شود. فرایند تدوین مجدد این اپیزود آغاز شده و شبکه‌ی Starz با انتشار بیانیه‌ای از قربانیان بدرفتاری حمایت کرده است. منسون در دو اپیزود از سریال "خدایان آمریکایی" از جمله اپیزود چهارم از فصل سوم تحت عنوان "نادیده" (The Unseen) که یکشنبه روی ایر رفت ظاهر شده است. داستان مرتبط با شخصیت او در سریال در اپیزود هفتم به پایان می‌رسد و قرار نیست دوباره به سریال بازگردد.

علاوه بر این شبکه‌ی Shudder متعلق به AMC اپیزود مرتبط با منسون در سریال "کریپ‌شو" را حذف خواهد کرد. او در یکی از اپیزودهای فصل دوم سریال ظاهر شده اما صحنه‌های مرتبط با جایگزین خواهند شد.

وود دوشنبه در صفحه‌ی اینستاگرامش منسون را به بدرفتاری متهم کرد و نوشت: "نام کسی که با من بدرفتاری کرد برایان وارنر است که دنیا او را به نام "مرلین منسون" می‌شناسد. وقتی که یک نوجوان بودم شروع کرد به فریب دادن من و تا چندین سال با من بدرفتاری کرد. شست‌وشوی مغزی و فریب خوردم تا به اجبار کارهایی انجام دهم. زندگی با ترس از انتقام، افترا و اخاذی کافی است."

 

آزار جنسی مرلین منسون ایوان ریچل وود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین