کد خبر: 56217 A

انتقاد امبر هرد از بی توجهی به اتهامات علیه مرلین منسون/ ما اولین زنانی نیستیم که دست روی‌مان بلند شده!

انتقاد امبر هرد از بی توجهی به اتهامات علیه مرلین منسون/ ما اولین زنانی نیستیم که دست روی‌مان بلند شده!

امبر هرد که در نزاعی حقوقی با همسر سابقش "جانی دپ" است، در صفحه‌ توییترش از ایوان ریچل وود حمایت و ادعا کرد که رسانه‌ها چشمان خود را به روی رفتار منسون بسته‌اند.

ایران آرت: امبر هرد از بی‌توجهی رسانه‌ها از مطرح شدن اتهامات بدرفتاری علیه مرلین منسون خواننده و بازیگر آمریکایی انتقاد کرد. دوشنبه گذشته (۱ فوریه)، ایوان ریچل وود بازیگر سریال "وست‌ورلد" (Westworld) در صفحه‌ی اینستاگرامش خود را قربانی بدرفتاری منسون در طول چندین سال اعلام کرد. پس از او چندین زن دیگر نیز اتهامات مشابهی علیه این خواننده با نام واقعی "برایان وارنر" مطرح کردند.

منسون این اتهامات را رد کرد و آن‌ها را "تحریف وحشتناک واقعیت" خواند. اما هرد که در نزاعی حقوقی با همسر سابقش "جانی دپ" است، پنجشنبه (۴ فوریه) در صفحه‌ی توییترش از وود حمایت و ادعا کرد که رسانه‌ها چشمان خود را به روی رفتار منسون بسته‌اند.

او با به اشتراک‌گذاری یک مقاله از "نیویورکر" می‌گوید وقتی اتهاماتی علیه شخصیت‌های شناخته‌شده مطرح می‌شود "نقطه‌ی کوری" به وجود می‌آید. هرد می‌نویسد: "و با این حال، هیچ‌کس نمی‌بیند که بحث داغ این پلتفرم چیست؟ پیام روشن است اما هیچ‌کس نمی‌خواهد درکش کند. من و ایوان اولین کسانی نیستیم که دست روی‌مان بلند کرده‌اند. بی‌توجهی کافی نیست؟"

photo_۲۰۲۱-۰۲-۰۵_۰۸-۳۲-۰۵


به گزارش 30نما پس از آنکه یکی از کاربران توییتر در پاسخ به هرد نوشت: "شیاد"، هرد واکنش نشان داد: "خوب من چند سلبریتی مرد سفیدپوست افراطی را می‌شناسم (کسانی که اتفاقاً شهرت جهانی دارند) و مجردند، و قطعاً خریدار مشتی آشغال بدبخت هستند، می‌خواهی شما را معرفی کنم؟" این واکنش تند هرد نیز با انتقاد کاربران توییتر مواجه شده است.

این هفته گزارش شد که دپ مجوز استماع دادرسی شفاهی برای بازگرداندن حکم دادگاه عالی بریتانیا در مورد شکایت از نشریه‌ی "سان" که او را "ضارب همسر" سابقش هرد خوانده بود به دست آورده است. این دادرسی در ماه مارس برگزار خواهد شد.

هرد مدت‌هاست که دپ را به خشونت خانگی متهم می‌کند اما بازیگر "دزدان دریایی کارائیب" همواره چنین ادعاهایی را رد کرده و می‌گوید خودش قربانی خشونت هرد است. با کنار گذاشته شدن دپ از فیلم "جانوران شگفت‌انگیز ۳" (Fantastic Beasts 3)، هواداران او کمپینی برای حذف هرد از فیلم "آکوامن ۲" (Aquaman 2) به راه انداختند که نزدیک به ۲ میلیون مرتبه امضاء شده است. هرد این کمپین‌ها و شایعه‌ حذف شدنش از "آکوامن ۲" را ساختگی و حاصل پرداخت پول می‌داند.

علاوه بر هرد، "ترنت رزنر" آهنگساز فیلم‌هایی چون "شبکه‌ اجتماعی" (The Social Network) و انیمیشن "روح" (Soul) به اتهامات مطرح شده علیه "مرلین منسون" واکنش نشان داده است. او این ادعای منسون که زمانی با هم به یک زن تجاوز جنسی کرده‌اند را رد می‌کند و این ماجرا را "کاملاً ساختگی" می‌خواند.

به دنبال بازنشر بخشی از کتاب زندگینامه منسون (The Long Hard Road Out of Hell) که در سال ۱۹۹۸ منتشر شد، نام رزنر برنده‌ی اسکار این هفته در پلتفرم توییتر ترند شد. منسون در کتاب ادعا می‌کند که به همراه رزنر به زنی مست آزار جنسی رسانده است.

مرلین منسون

رزنر با انتشار بیانیه‌ای در "پیچ‌فورک" واکنش نشان داد و گفت: "در طول سالیان گذشته در مورد انزجار از منسون به عنوان یک شخصیت تأکید کرده‌ام و نزدیک به ۲۵ سال قبل با او قطع رابطه کردم. همان‌گونه که در آن زمان گفتم، این بخش از کتاب خاطرات منسون کاملاً ساختگی است. در همان زمان ناراحت و خشمگین شدم و امروز هم چنین است."

رزنر در یک دهه‌ی گذشته مکرراً منسون را محکوم کرده است. او در مقطعی از منسون حمایت کرد و آهنگساز اولین آلبومش بود. در سال ۲۰۰۹، رزنر در مصاحبه با مجله‌ی "موجو" منسون را "یک آدم بدخواه" خواند: "او برای موفقیت روی صورت هر کسی قدم می‌گذارد و مرزهای نجابت عدول می‌کند. امروز می‌بینم که الکل و مواد بر زندگی‌اش حکمفرماست و به یک دلقک کودن تبدیل شده."

این هفته گزارش شد که صحنه‌های بازی منسون در سریال‌های "خدایان آمریکایی" (American Gods) و "کریپ‌شو" (Creepshow) حذف خواهد شد.

 

جانی دپ دزدان دریایی کارائیب امبر هرد مرلین منسون
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین