کد خبر: 56262 A

آرمی همر از فیلم‌ها حذف شد

آرمی همر از فیلم‌ها حذف شد

این آژانس در حالی به همکاری با همر پایان می‌دهد که این بازیگر اخیراً با درز پیام‌ها از چند پروژه کناره‌گیری کرده بود.

ایران آرت: به دنبال درز پیام‌های خصوصی و جنجالی آرمی همر در شبکه‌های اجتماعی، آژانس WME به همکاری خود با آرمی همر پایان داد.

این آژانس در حالی به همکاری با همر پایان می‌دهد که این بازیگر اخیراً با درز پیام‌ها از چند پروژه کناره‌گیری کرده بود. او ابتدا از فیلم کمدی رمانتیک "ازدواج ناگهانی" استودیوی لاینزگیت با بازی "جنیفر لوپز" جدا شد و سپس از سریال "پیشنهاد" که قرار است داستانی در مورد حواشی پشت صحنه‌ی تولید فیلم "پدرخوانده" روایت کند کناره‌گیری کرد. او باید در این سریال نقش تهیه‌کننده‌ی "پدرخوانده" را بازی می‌کرد.

به گزارش 30نما در پیام‌های درز شده‌ی همر که از طریق یک حساب کاربری ناشناس منتشر شده، او تمایلات جنسی ناخوشایندش خود از جمله گرایش به کانیبالیسم را شرح داده است. او در زمان درز پیام‌ها با انتشار بیانیه‌ای گفت: "من به این ادعاهای مزخرف واکنشی نشان نمی‌دهم اما در پی حملات جعلی و تبهکارانه در فضای آنلاین علیه من، نمی‌توانم با وجدان آسوده فرزندانم را به مدت چهار ماه رها کنم و برای فیلمبرداری به جمهوری دومنیکن بروم. استودیوی لاینزگیت در مورد این تصمیم از من حمایت می‌کند و من سپاسگزارشان هستم."

"جاش دوامل" در فیلم "ازدواج ناگهانی" جانشین همر شده است. در تاریخ ۲۸ ژانویه وقتی همر از "پیشنهاد" کناره‌گیری کرد، به شکلی بی سر و صدا از فیلم پرستاره‌ی "چراغ" نیز جدا شد. دیگر پروژه‌های همر برای ماه‌های آینده "جاسوس میلیارد دلاری" و دنباله‌ی "مرا به نام خودت صدا بزن"است که برای همر نامزدی گلدن گلوب را به همراه داشت.

 

هالیوود جنیفر لوپز پدرخوانده آرمی همر ازدواج ناگهانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین