کد خبر: 56390 A

همسر لئوناردو دی‌کاپریو پیدا شد

همسر لئوناردو دی‌کاپریو پیدا شد

لیلی گلداستون برای بازی در فیلم بعدی مارتین اسکورسیزی یعنی "قاتلان ماه کامل" انتخاب شد.

ایران آرت: "قاتلان ماه کامل" تازه‌ترین فیلم مارتین اسکورسیزی همچنان در مرحله انتخاب بازیگران قرار دارد و لیلی گلداستون، جدیدترین بازیگری است که به این فیلم ملحق شده است.

به گزارش ورایتی، لیلی گلداستون برای بازی در فیلم بعدی مارتین اسکورسیزی یعنی "قاتلان ماه کامل" انتخاب شد.

داستان این فیلم که با اقتباس از کتاب پرفروش دیوید گران ساخته می‌شود در دهه ۱۹۲۰ در اوکلاهما می‌گذرد و داستان کشتار خونین آمریکایی‌های سرخپوست اوسیج را تصویر می‌کند. قبیله اوسیج که ثروتمندترین مردم جهان بودند، تک به تک پس از کشف نفت در سرزمین‌شان کشته شدند. با افزایش قتل‌ها، اف‌بی‌ای که تازه تاسیس شده بود وارد ماجرا شد و توطئه وحشتناکی را که منجر به این کشتار شد و یکی از هیولایی‌ترین جنایت‌های تاریخ آمریکا را رقم زد، کشف کرد.

مهر نوشت گلداستون که خود از نوه‌های قبیله‌های بلک‌فیت و نیز پرس است، در نقش مولی برکهارت بازی می‌کند. شخصیت وی زنی بومی است که با خانواده برکهارت از دامداران قدرتمند محلی ازدواج کرده است.

نقش برکهارت را دی کاپریو بازی می‌کند و رابرت دنیرو در نقش عموی وی ظاهر می‌شود.

این فیلم که گفته شده با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته می‌شود، هنوز تاریخ اکرانش روشن نشده است.

گلداستون از سابقه تئاتری برخوردار است و نخستین بار در سینما در سال ۲۰۱۶ در درام "برخی زن‌ها" ساخته کلی رایشارد ظاهر شد. وی از بازیگران "اولین گاو" هم بوده و در تلویزیون نیز در چند برنامه بازی کرده است.

اسکورسیزی، تهیه‌کننده و کارگردان "قاتلان ماه کامل" برای اپل استودیوز است. فیلمنامه این فیلم توسط اریک راث و اسکورسیزی در حال نوشته شدن است.

 

لئوناردو دی کاپریو دی کاپریو قاتلان ماه کامل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین