کد خبر: 56421 A

جانی دپ پای ایلان ماسک را به دادگاه باز می‌کند/ اتهام سنگین علیه امبر هرد

جانی دپ پای ایلان ماسک را به دادگاه باز می‌کند/ اتهام سنگین علیه امبر هرد

هرد پس از جدایی از دپ با ایلان ماسک وارد رابطه شد، اما وکلای دپ معتقدند که هرد مدت‌ها پیش از جدایی با ماسک رابطه داشته است.

ایران آرت: وکلای "جانی دپ" برای رسیدگی به شکایت ۵۰ میلیون دلاری علیه "امبر هرد" که به افترازنی متهم شده است، "ایلان ماسک" را به دادگاه احضار خواهند کرد. این دادگاه پس از چندین مرحله تأخیر، قرار است ۱۷ می آینده در فرفکس کانتی ویرجینا برگزار شود، اما چندین جلسه‌ی استماع برای تعیین جزئیات معینی در طول هفته‌های آینده اتفاق خواهد افتاد.

در حالی که دپ ماه آینده در بریتانیا سعی می‌کند حکم پرونده‌ی شکایت از نشریه‌ی "سان" را برگرداند، وکلای او میلیارد کمپانی اسپیس‌اکس و "اتحادیه آزادی‌های شهروندی آمریکا" (ACLU) را به دادگاه دیگری احضار خواهند کرد تا در مورد افترازنی هرد شهادت دهند.

احضاریه‌ای که برای ماسک فرستاده شده شامل ۲۴ درخواست است که بنا بر نوشته‌ی‌ "ددلاین"، اساساً تمامی روابط میان او و "امبر هرد" همسر سابق دپ را پوشش می‌دهد. در مورد احضار اتحادیه، جدا از طرح موضوعاتی چون خشونت خانگی، بر روی اهدای پول به آن‌ها و پرونده‌ی افترازنی تمرکز شده است. در دادگاه ویرجینا، دپ همسر سابق خود را متهم کرده است که با انتشار مقاله‌ای در واشینگتن پست به شهرتش لطمه وارد آورده.

به گزارش 30نما هرد پس از جدایی از دپ با "ایلان ماسک" وارد رابطه شد، اما وکلای دپ معتقدند که هرد مدت‌ها پیش از جدایی با ماسک رابطه داشته است. ماسک این ادعا را رد می‌کند و حتی تابستان گذشته وقتی نام او مکرراً در دادگاه بریتانیا برده می‌شد به شوخی گفت که با دپ مشاجره کرده است.

"اتحادیه آزادی‌های شهروندی آمریکا" یکی از دو سازمانی است که هرد ادعا می‌کند نیمی از ۷ میلیون دلار دریافتی از دپ پس از جدایی را به آن‌ها اهدا کرده. در آن زمان هرد سفیر این اتحادیه نامیده شد، اما وکلای دپ باور دارند که هرد این مبالغ را اهدا نکرده است. حتی "ایلین بردهافت" وکیل اصلی هرد نیز ماه گذشته معترف شد که موکلش در پرداخت تمامی مبالغ اهدایی به همان شکلی که وعده داده تأخیر نشان داده است.

این تأخیر در پرونده‌ی شکایت دپ از "سان" می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد، چرا که قاضی پرونده هرد را شخصی سخاوتمند معرفی کرده بود. به فاصله‌ی کوتاهی پس از اعلام حکم آن دادگاه، دپ توسط برادران وارنر از "جانوران شگفت‌انگیز ۳" اخراج و "مدس میکلسن" به سرعت جانشین او شد. ماسک و اتحادیه تاکنون به احضاریه واکنشی نشان نداده‌اند.

نمایندگان دپ درخواست کرده‌اند که به دلیل ادامه پاندمی دادگاه به صورت کنفرانس ویدیویی برگزار شود. جلسات استماع ۲۶ فوریه انجام خواهد شد.

 

جانی دپ امبر هرد ایلان ماسک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین