کد خبر: 56464 A

ماجرای هدیه دادن یک موش مرده به مارگو رابی

ماجرای هدیه دادن یک موش مرده به مارگو رابی

جرد لتو ستاره سینما از رازهای دو فیلم "بلید رانر" و "چیزهای کوچک" و شایعه اهدای یک هدیه عجیب از سوی او به مارگو رابی می‌گوید.

ایران آرت: جرد لتو به‌تازگی در مصاحبه با مجله‌ی GQ ادعا کرده که تنها کسی است که پاسخ پرسش‌های مهم فیلم‌های "بلید رانر ۲۰۴۹" (Blade Runner 2049) و "چیزهای کوچک" (The Little Things) را می‌داند. در مورد چندگانه‌ی "بلید رانر" از دهه‌ها قبل این پرسش مطرح است که شخصیت "ریک دکارد" با بازی "هریسون فورد" یک انسان است یا یک رپلیکانت. لتو می‌گوید "دنی ویلنوو" کارگردان "بلید رانر ۲۰۴۹" به او اجازه داده پاسخ این پرسش را خودش در حین تولید فیلم مشخص کند.

لتو می‌گوید: "دو فیلم وجود دارد که تنها من پاسخ پرسش‌هایش را می‌دانم. دنی [ویلنوو] به من گفت از آنجا که من ذهن "هریسون فورد" را می‌خوانم، تنها کسی هستم که می‌داند او یک انسان است یا نه. بنابراین او گفت که من می‌توانم در این خصوص تصمیم بگیرم و این یک راز است، اما حالا اسرار [فیلم "چیزهای کوچک"] را هم باید در سینه نگه دارم."

معمای "چیزهای کوچک" این است که آیا شخصیت "آلبرت اسپارما" با بازی لتو یک قاتل است یا نه. اسپارما مظنون اصلی است، اما شخصیت‌های مجری قانون با بازی "دنزل واشینگتن" و "رامی مالک" برای بازداشت او نمی‌توانند مدارک کافی ارائه دهند. فیلم در حالی به پایان می‌رسد که شخصیت مالک اسپارما را به قتل می‌رساند. این است که تنها لتو می‌داند که اسپارما گناهکار است یا نه.

به گزارش 30نما در مورد "بلید رانر ۲۰۴۹" لتو به یاد می‌آورد که در اولین روز فیلمبرداری باید مقابل "هریسون فورد" بازی می‌کرده است. او می‌گوید: "صحنه را به پایان رساندیم. یک روز طولانی فیلمبرداری. بسیار پرتنش… چند باری صحنه را ضبط کردیم… تنها در گوشه‌ای ایستاده بودم که یک نفر به من نزدیک شد و دستانش را دور من حلقه کرد و سخت مرا در آغوش فشرد. به‌شدت پراحساس… احساس کردم که اشکی هم جاری شد. او هریسون فورد بود. لحظه‌ی ویژه و زیبایی بود. فکر می‌کنم او در آن صحنه تجربه‌ی ویژه‌ای داشت و من خوشحال بودم که آنجا در کنارش بودم وقتی که آن اثر شکوهمند را از خود به جا گذاشت."

در آن زمان گزارش شد که لتو برای بازی در این فیلم از لنزهای ویژه‌ای استفاده کرده تا خودش را در تمامی طول فیلمبرداری نابینا کند. لتو به GQ می‌گوید: "مربی فوق‌العاده‌ای داشتم به نام کریس که نابینا بود. او یک مربی شگفت‌آور است. ما در واقع مدل چشمان شخصیت را از چشمان او الهام گرفتیم. انسانی خاصی است. در لحظات زیادی از آن بازی او حضور جسمانی دارد."

لتو در بخش دیگری از مصاحبه در مورد این شایعه که در حین فیلمبرداری "جوخه انتحار" (Suicide Squad) به "مارگو رابی" یک موش مرده هدیه داده می‌گوید:‌ "جالب است که این دست مسائل اهمیت پیدا می‌کنند. من هرگز به "مارگو رابی" یک موش مرده هدیه نداده‌ام. حقیقت ندارد. در واقع به او… در تورنتو جایی پیدا کردم که شیرینی دارچینی گیاهی دارد، و این یک اتفاق عادی بود."

 

جرد لتو مارگو رابی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین