کد خبر: 56549 A

بتمن کرونا گرفت/ تعطیلی دوباره فیلم نفرین شده

بتمن کرونا گرفت/ تعطیلی دوباره فیلم نفرین شده

ابتلای بدلکار نقش "بتمن" به کرونا موجب شد تا تولید این فیلم بار دیگر متوقف شود.

ایران آرت: تولید فیلم "بتمن" به کارگردانی مت ریوز یک بار دیگر برای مثبت شدن تست کرونای یکی از گروه سازندگان به تعویق افتاد.

طبق خبری که نشریه سان منتشر کرده این بار بدلکار رابرت پتینسون به ویروس کرونا مبتلا شده و تست وی مثبت شده است و نیاز است که هم وی و هم بقیه اطرافیان وی به مدت ۱۰ روز در قرنطینه باشند.

یکی از منابع داخلی فیلم گفت: ساخت فیلمی در این ابعاد به خودی خود سخت است حالا چه برسد به اینکه خطر کرونا هم در این میان مطرح باشد.

مهر نوشت با مثبت شدن جواب تست این بدلکار همه آنهایی که با وی در ارتباط بودند نیز به مدت ۱۰ روز از پروژه فاصله می‌گیرند مخصوصاً تیم بدلکاری که فعلاً نمی‌تواند در صحنه حضور داشته باشد و این کار را برای استودیوی برادران وارنر خیلی سخت می‌کند.

با همه این گرفتاری‌ها، این منبع داخلی استودیو گفته است فیلمبرداری "بتمن" ماه آینده به پایان می‌رسد و انتظار می‌رود در ماه مارس همه چیز تمام شده باشد و تاریخ اکران نیز همچنان سال ۲۰۲۲ است.

این اولین بار نیست که تولید "بتمن" متوقف شده و سال پیش و در ماه مارس در حالی که همه دنیا با شیوع کرونا روبرو شده بود، تولید فیلم شش ماه به تاخیر افتاد. پس از آن در ماه سپتامبر کار شروع شد اما در فاصله کوتاهی پتینسون به کرونا مبتلا شد. در نوامبر نیز یک بدلکار دیگر به ویروس مبتلا و موجب توقف در کار شده بود.

در نتیجه همه این تاخیرها کمپانی وارنرز اعلام کرد تاریخ اکران فیلم تغییر می‌کند.

"بتمن" با بازی زویی کراویتس و کالین فارل قرار بود ۲ مارس ۲۰۲۲ راهی سینماها شود.

 

هالیوود بتمن مت ریوز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین