کد خبر: 56561 A

حمله تند خانم بازیگر به وودی آلن/ هر کاری از او برمی‌آید

حمله تند خانم بازیگر به وودی آلن/ هر کاری از او برمی‌آید

میا فارو معشوقه سابق وودی آلن که از کارگردان آمریکایی یک فرزند هم دارد، در مستند جدیدی که علیه آلن ساخته شده به تندی به او اعتراض می‌کند.

ایران آرت: میا فارو گفته است که آشنایی‌اش با وودی آلن، "بزرگترین افسوس زندگی" او است.

فارو این عبارت را در قسمتی از مجموعه مستند "آلن علیه فارو" که به زودی در شبکه اچ‌بی‌او پخش خواهد شد، اعلام کرده است.

این مستند چهار قسمتی به کارگردانی کربی دیک (کارگردان جنگ نامرئی، پیچش ایمان)، نامزد اسکار و ایمی زیرینگ، همکار قدیمی او، درباره ادعاهای سو‌استفاده جنسی آلن از طرف دختر‌خوانده‌اش، دیلن، است. در این مستند همچنین به دادگاه آلن و فارو بر سر حضانت و رابطه‌اش با دختر‌خوانده فارو، سون-یی پروین، نیز پرداخته شده است.

فارو در مصاحبه‌ اخیر خود، در مورد این مجموعه مستند گفت: "اگر می‌توانستم زمان را برگردانم، حتما این کار را می‌کردم. ای کاش هرگز با او [آلن] آشنا نمی‌شدم. این بزرگترین افسوس زندگی من است که چنین شخصی را وارد زندگی‌ام کردم که هرگز نباید آنجا می‌بود."

به گزارش ایندیپندنت ستاره فیلم "نوزاد رزماری" همچنین تاکید کرد: "از او می‌ترسم. کسی که به واقعیت وفادار نیست، هر کاری او برمی‌آید. از کسی هم که هر کاری از وی برمی‌آید، باید ترسید."

این مجموعه، مصاحبه‌ها با محققان پرونده، میا فارو، دیلن فارو و رونان فارو روزنامه‌نگار، پسر آلن و فارو، را نیز شامل می‌شود.

مجموعه‌" آلن علیه فارو" همچنین جزییاتی بی‌سابقه از این پرونده‌ تقریبا ۳۰ ساله، از جمله فیلم صحبت‌های دیلن هفت ساله درست پس از ادعا‌ی سو‌استفاده‌های جنسی پدرش روی نوار ویدیویی، را به نمایش خواهد گذاشت.

کربی دیک، از تهیه‌کنندگان فیلم، به نیویورک‌تایمز گفت: "این موضوع به طور گسترده پوشش داده شده و بخش عمده کار ما روی موضوعات جدید بوده است اما وقتی وارد آن شدیم، دیدیم کلی چیزهای دیگر هست. بنابراین محوریت کارمان را تغییر دادیم، چون دیدیم داستان کامل هرگز پخش نشده است."

آلن و فارو از سال ۱۹۸۰ تا زمان جدایی‌ در سال ۱۹۹۲، به مدت ۱۲ سال با هم بودند. آن‌ها عمدا هرگز با هم ازدواج نکردند و در شهر نیویورک خانه‌های جدا داشتند. این دو ۱۳ فیلم با هم ساختند و صاحب سه فرزند شدند؛ ساتچل که نام خود را به رونان تغییر داد، دیلن و موزس که هر دو را به فرزندی گرفتند.

در سال ۱۹۹۲ برملا شد که آلن، با سون-یی پروین، دخترخوانده فارو، رابطه دارد. دیلن فارو، که در آن زمان هفت‌ساله بود نیز در همان دوره‌ هشت‌ماهه، آلن را به سو‌استفاده جنسی از خود متهم کرد. آلن بارها این اتهامات را انکار کرده و به جرمی متهم نشده است.

مجموعه مستند "آلن علیه فارو" روز ۲۱ فوریه از شبکه اچ‌بی‌او پخش خواهد شد.

 

وودی آلن میا فارو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین