کد خبر: 56588 A

جیم کری دیگر کارتون سیاسی نمی‌کشد/ توضیحات آقای بازیگر

جیم کری دیگر کارتون سیاسی نمی‌کشد/ توضیحات آقای بازیگر

جیم کری که سابقه طراحی کارتون‌های سیاسی زیادی را در ریاست جمهوری قبلی آمریکا دارد، اعلام کرد از طراحی آثار جدید دست کشیده است.

ایران آرت: جیم کری اعلام کرد طراحی و به اشتراک گذاشتن کارتون‌های سیاسی خود را متوقف خواهد کرد. او در صفحه شخصی خود یک نقاشی از خودش به اشتراک گذاشت که در مقابل یک در ایستاده و دستانش را باز کرده است. در بالای این نقاشی نیز نوشته شده "در صورتی که شما را ندیدم..." که یادآور دیالوگ معروف او در فیلم سینمایی "نمایش ترومن" بود.

او در پیامی طولانی نوشت:در ۴ سال گذشته علاوه بر دیگر تعهد ها، تلاش زیادی برای این مجموعه کارتون‌های سیاسی و اعتراضی کردم. من و شما با هم از دریایی از خشم و تخطی عبور کردیم، اما اکنون حسی به من می‌گوید زمان آن رسیده که این کار را متوقف کنم و کمی آرامش عصبی پیدا کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت این بازیگر در چند سال اخیر معمولا از صفحه شخصی خود برای به اشتراک گذاشتن کارتون‌های سیاسی خود استفاده می‌کرد که عموما به دولت قبلی آمریکا و دولت ترامپ اشاره می‌کرد. او در ماه اکتبر گذشته نوشته بود بیایید او (ترامپ) را به خانه بفرستیم. در نقاشی که از دونالد کشیده شده بود نوشت: من خواهم رفت.

او در توئیتی در ماه آگوست، یک نقاشی کارتونی دیگر از دونالد ترامپ به اشتراک گذاشت و به صحبت معروف او که بزرگ کردن دوباره آمریکا بود کنایه زد و نوشت: دوباره آمریکا را برای او بمیرانید.

او پس از پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا هم نوشت: او برای تمامی ما کار می‌کند نه اینکه مثل ترامپ  با گول زدن آنارشیسم‌ ها خودش را ثروتمند‌تر کند.

 

نقاشی طراحی جیم کری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین