کد خبر: 56614 A

ستاره هالیوود دنیا را تغییر می‌دهد؟

ستاره هالیوود دنیا را تغییر می‌دهد؟

بندیکت کامبربچ در مینی‌سریال "۳۹ گام" جلوی دوربین می‌رود. کامبربچ در این سریال نقش مردی را بازی می‌کند که می‌تواند نظم جهانی را دوباره به دنیا برگرداند.

ایران آرت: در سریال "۳۹ گام" که نویسندگی آن را مارک ال. اسمیت فیلمنامه‌نویس "برخاسته از گور" برعهده دارد، بندیکت کامبربچ بازیگر شرلوک هولمز نقش‌آفرینی می‌کند.

این مینی سریال با اقتباس از رمانی کلاسیک و به کارگردانی ادوارد برگر ساخته می‌شود. برگر پیش از این در سریال "پاتریک ملروز" با کامبربچ همکاری کرده و کارگردان و تهیه کننده اجرایی مینی سریال "عالیجناب" برای شبکه شوتایم بوده است.

این سریال با اقتباس از رمان جان بوچان به همین نام ساخته می‌شود که سال ۱۹۳۵ نیز آلفرد هیچکاک با اقتباس از آن یک فیلم کلاسیک ساخته بود.

به گزارش مهر "۳۹ گام" یک سریال اکشن است که رمان نیمه اول قرن بیستم را به زمان امروز آورده است. قهرمان اصلی این سریال یک مرد عادی به نام ریچارد هانای است که در یک توطئه جهانی گرفتار می‌شود و تنها اوست که می‌تواند نظم جهانی را دوباره به دنیا برگرداند.

کامبربچ از تهیه‌کنندگان این سریال هم خواهد بود. اسمیت و برگر هم به عنوان تهیه کنندگان اجرایی در کنار سوفی گاردینر و کلیف رابرتز حضور خواهند داشت.

 

بازیگر سینما فیلمنامه مارک ال. اسمیت برخاسته از گور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین