کد خبر: 56620 A

مهران مدیری سرگردان بین ۱۴۰۰ و سال‌های قبل از انقلاب

مهران مدیری سرگردان بین ۱۴۰۰ و سال‌های قبل از انقلاب

بازیگر و کمدین مشهور ایران در آخرین روزهای سال 1399 به طور همزمان مشغول فعالیت در دو برنامه و فیلم با فضاهای مختلف است.

ایران آرت: پولاد امین در شهروند نوشت: این روزها مهران مدیری روزهای پرکاری را سپری می‌کند. او که در روزهای اخیر مشغول بازی در فیلم "خائن‌کشی" مسعود کیمیایی بوده -داستانش در سال‌های قبل از انقلاب جریان دارد- در تدارک ساخت فصل پنجم "دورهمی" نیز هست. اینها در حالی است که مدیری این روزها پیش‌تولید سریال "هیولا" را نیز همزمان با فعالیت‌های دیگرش پیش می‌برد.

دورهمی نوروزی مدیری و رفقا!

مهران مدیری پیش از این، در برنامه ویژه شب یلدای دورهمی قول داده بود با فصل پنجم "دورهمی" بعد از ماه صفر به روی آنتن بازگردد -که این اتفاق به دلیل موج جدید شیوع کرونا رخ نداد. فصلی که قرار بود در ۱۰۰ قسمت کاملا متفاوت و جدید تولید شود.

حالا به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان مهران مدیری همزمان با ایفای نقش در فیلم جدید مسعود کیمیایی و تدارک تولید فصل دوم سریال "هیولا" قصد دارد فصل پنجم "دورهمی" را نیز جلوی دوربین ببرد. فصلی که به احتمال زیاد از نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن رفته و تا اواسط تابستان ادامه خواهد یافت.

مهران مدیری برای نوروز ۱۴۰۰ برنامه دارد

دورهمی مهران مدیری که در تمام مدتی که روی آنتن شبکه نسیم بوده، ازجمله پرطرفدارترین برنامه‌های تلویزیون بوده، با شیوع کرونا با چالش‌های زیادی مواجه بوده است: ابتدا شیوع کرونا بحث توقف یا ادامه تولید این برنامه را راه انداخت؛ و بعد از مدتی نیز تماشاگران این برنامه را از آن گرفت و باعث شد در دوره‌ای بدون حضور تماشاگران و در دوره‌ای دیگر نیز با رعایت فاصله اجتماعی ضبط شود. حالا در آستانه نوروز باید دید مهران مدیری آیا توانسته بر مسائلی از این قبیل فائق آمده و برنامه‌اش را با کیفیتی فراتر از آنچه بوده، به مخاطبان ارایه دهد؟!

پرسه در خیابان‌های پیش از انقلاب

بعد از انتشار عکسی از مهران مدیری در فیلم "خائن‌کشی" صحبت‌های زیادی درباره حضور متفاوت او در فیلم جدید مسعود کیمیایی در فضای مجازی و رسانه‌ای منتشر شد. در این عکس که اولین تصویری است که از این فیلم منتشر شده، مهران مدیری با گریمی بسیار متفاوت و جذاب دیده می‌شود.

photo_۲۰۲۱-۰۲-۱۵_۲۱-۲۲-۰۱

این فیلم به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه‌کنندگی علی اوجی که این روزها در روزهای پایانی فیلمبرداری است، بعد از رونمایی اولین تصویر از مهران مدیری، امیدواری‌ها و توقعات زیادی در میان دوستداران این بازیگر ایجاد کرده که بر این باورند فیلم "خائن‌کشی" آغازگر دوران تازه‌ای در کارنامه بازیگری مهران مدیری خواهد شد.

گفتنی است که مهران مدیری در فیلم "خائن‌کشی" در کنار بازیگرانی مانند امیر آقایی، سارا بهرامی، پانته‌آ بهرام، پولاد کیمیایی، اندیشه فولادوند، سام درخشانی و حمیدرضا آذرنگ ایفای نقش کرده است.

مهران مدیری هیولا سریال هیولا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین