کد خبر: 56704 A

اما واتسون از بازیگری کناره‌گیری کرد؟

اما واتسون از بازیگری کناره‌گیری کرد؟

هواداران "هری پاتر" شایعه کناره‌گیری اما واتسون از بازیگری را "مضمحل‌کننده" خوانده‌اند.

ایران آرت: هواداران اما واتسون در شبکه‌های اجتماعی به شایعه‌ی کناره‌گیری او از بازیگری واکنش نشان داده‌اند. ستاره فیلم‌های "هری پاتر" در سال‌های اخیر در فیلم‌های "دیو و دلبر" و "زنان کوچک" گرتا گرویگ دیده شده است.

ایجنت واتسون در مصاحبه با دیلی میل گفته است که این بازیگر ۳۰ ساله به "غیرفعال" شدن روی آورده و نشریه این گفته را به "کناره‌گیری از بازیگری" تعبیر کرده. هواداران واتسون در واکنش به گزارش "دیلی میل" از ستاره بریتانیایی حمایت کرده‌اند.

یکی از کاربران توییتر می‌نویسد:‌ "اما واتسون چند نقش به‌یادماندنی را برای ما خلق کرده. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. او سزاوارش است." دیگری اضافه می‌کند:‌ "کناره‌گیری اما واتسون از بازیگری به نظر من مسئله‌ای بسیار شخصی است. نه من نمی‌توانم هضمش کنم." هوادار دیگری می‌گوید: "بازنشستگی اما واتسون چقدر تلخ و شیرین است." و دیگری تنها بسنده می‌کند: "این مضمحل‌کننده است."

به گزارش 30نما "دیلی میل" گزارش داده است که واتسون قصد دارد اوقات بیشتری با نامزدش "لئو رابینتون" بگذراند. این دو از سال ۲۰۱۹ با یکدیگر قرار می‌گذارند.

واتسون دسامبر سال ۲۰۱۹ به همراه دیگر بازیگران "زنان کوچک" از جمله "سرشا رونان"، "فلورنس پیو"، "الایزا اسکنلن"، "لورا درن"، "تیموتی شلمی" و "مریل استریپ" در تور مطبوعاتی فیلم مشارکت نکرد و فقط در مراسم افتتاحیه‌ی این فیلم نامزد اسکار حاضر شد. "زنان کوچک" اگرچه نامزدی اسکار بهترین کارگردانی را برای گرویگ به همراه نداشت، اما در بخش بهترین طراحی لباس برنده‌ی جایزه شد.

 

اما واتسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین