کد خبر: 56747 A

تقلید از جانی دپ خودکشی هنری است/ اولین صحبت‌های جایگزین آقای سوپراستار

تقلید از جانی دپ خودکشی هنری است/ اولین صحبت‌های جایگزین آقای سوپراستار

مدس میکلسون درباره جانی دپ می‌گوید: او بازیگر بسیار خوبی است و کسی نمی‌تواند از او تقلید کند، بنابراین این کار دیوانگی است.

ایران آرت: مدس میکلسن بازیگر دانمارکی و ۵۵ ساله که به‌تازگی در "جانوران شگفت‌انگیز ۳" جانشین "جانی دپ" شده، در مصاحبه با "وال استریت ژورنال" از احساس خود نسبت به این تجربه گفته است.

دپ پس از شکست در پرونده‌ شکایت از نشریه بریتانیایی "سان" که او را "ضارب" همسر سابقش "امبر هرد" خوانده بود، به درخواست برادران وارنر از "جانوران شگفت‌انگیز ۳" و نقش "گلرت گریندل‌والد" کناره‌گیری کرد. او در حالی که تنها در یک صحنه مقابل دوربین رفته بود دستمزد هشت رقمی خود را دریافت کرده است. با این حال، دپ تابستان گذشته سعی داشت دادگاه دیگر خود در ویرجینیا را به تعویق بیندازد تا در قسمت سوم اسپین‌آف "هری پاتر" ظاهر شود. این دادگاه هفته‌ی گذشته به سال ۲۰۲۲ موکول شد.

به گزارش 30نما میکلسن در مورد جانشینی با دپ می‌گوید: "به‌هیچ‌وجه محدودیتی احساس نمی‌کنم. به نظرم اگر سعی کنم از جانی تقلید کنم خودکشی هنری خواهد بود. از سوی دیگر عملکردش بسیار دقیق است. او بازیگر بسیار خوبی است و کسی نمی‌تواند از او تقلید کند، بنابراین این کار دیوانگی است. بدیهی است که باید راه خودم را پیدا کنم."

میکلسن در مورد اینکه در اوقات فراغت چه می‌کند می‌گوید: "در اروپا یک بازی وجود دارد به نام هندبال که بسیار محبوب است. دانمارک قهرمان جهان است و ما از عنوان قهرمانی دفاع می‌کنیم. بنابراین امشب قرار است آن مسابقه را ببینم. همه در کشور ما دنبالش می‌کنند. از من نخواهید توضیحش دهم. خودتان بروید ببینید. راحت‌تر است."

 

جانی دپ جانوران شگفت انگیز مدس میکلسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین