کد خبر: 56795 A

اظهارنظر جنجالی خانم بازیگر درباره کوبی برایانت

اظهارنظر جنجالی خانم بازیگر درباره کوبی برایانت

همسر بسکتبالیست آمریکایی خطاب به ایوان ریچل وود می‌نویسد: "توییت‌های دروغ، افتراآمیز و بی‌احساس شما درباره کوبی برایانت در کمترین حالت شرم‌آور و آزاردهنده است.

ایران آرت: ایوان ریچل وود ستاره‌ سریال "وست‌ورلد" (Westworld) ژانویه سال گذشته به فاصله‌ چند ساعت پس از درگذشت "کوبی برایانت" با ارسال یک توییت نوشت: "اتفاقی که افتاده تراژیک است. برای خانواده‌ کوبی قلبم شکست. او یک قهرمان ورزشی بود و نیز یک متجاوز جنسی. این حقایق می‌توانند در کنار هم وجود داشته باشند."

"ونسا برایانت" همسر کوبی یک سال پس از ارسال آن توییت‌ها در صفحه‌ی اینستاگرامش واکنش نشان داده و اظهارات وود را "آزاردهنده" و "شرم‌آور" خوانده است.

همسر بسکتبالیست آمریکایی می‌نویسد: "توییت‌های دروغ، افتراآمیز و بی‌احساس شما در تاریخ ۱/۲۶/۲۰۲۰ در کمترین حالت شرم‌آور و آزاردهنده است. به دلیل چنین رفتارهایی است که مردان سیاه‌پوست بیگناه برای جرمی که مرتکب نشده‌اند به زندان می‌افتند. اتهام یک فرد را گناهکار نمی‌کند." او اضافه کرده است: "شما از حقایق پرونده آگاهی ندارید."

به گزارش 30نما "ونسا برایانت" همین پیام را برای "ابیگیل دیزنی" تهیه‌کننده‌ی سینما ارسال کرده که نوشته بود: "این مرد یک متجاوز است. با این [حقیقت] کنار بیا."

"کوبی برایانت" در سال ۲۰۰۳ به آزار جنسی یک کارمند هتل ۱۹ ساله در کلورادو متهم شده بود. پس از آنکه آن فرد از شهادت دادن امتناع کرد، دادستان‌ها اتهامات را برطرف کرد. این زن در سال ۲۰۰۵ نیز از لس‌آنجلس لیکرز شکایت کرد و با این باشگاه به مصالحه رسید.

توییت وود سال گذشته واکنش تند هواداران "کوبی برایانت" را در پی داشت. وود در هفته‌های اخیر علیه نامزد سابقش "مرلین منسون" اتهامات بدرفتاری مطرح کرده بود. منسون و نمایندگانش تمامی این اتهامات را رد کرده‌اند.

 

ایوان ریچل وود کوبی برایانت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین