کد خبر: 56998 A

ال فانینگ و اما کورین دو نقش جذاب گرفتند/ دختران نوظهور سینما در اوج

ال فانینگ و اما کورین دو نقش جذاب گرفتند/ دختران نوظهور سینما در اوج

دو بازیگر جوان سینما که در سال‌های اخیر در آثار سینمایی و تلویزیونی مختلفی درخشیده‌اند، با گرفتن دو نقش هیجان‌انگیز به موفقیت‌های خود ادامه خواهند داد.

ایران آرت: ال فنینگ بازیگر نامزد گلدن گلوب به فیلم حواشی پشت صحنه‌ی تولید "پدرخوانده" (The Godfather) به کارگردانی "بری لوینسون" پیوست. فنینگ نقش "الی مک‌گرا" بازیگر هالیوودی را بازی می‌کند که همسر "رابرت اوانز" تهیه‌کننده‌ی استودیوی پارامونت بود.

مک‌گرا به فاصله‌ی کوتاهی پس از کسب گلدن گلوب "آینده‌دارترین بازیگر جوان"، در فیلم "داستان عاشقانه" (Love Story) پارامونت درخشید و نامزدی اسکار و جایزه‌ی گلدن گلوب بهترین بازیگر زن را دریافت کرد. او سپس در محل فیلمبرداری "گریز" (The Getaway) با "استیو مک‌کویین" ملاقات و در نهایت به ازدواج او درآمد.

30نما نوشت فیلم بلند "فرانسیس و پدرخوانده" (Francis & The Godfather)  لوینسون بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته‌ی "اندرو فاروت" تولید خواهد شد. فنینگ در این فیلم به "اسکار آیزک" در نقش "فرانسیس فورد کاپولا" کارگردان "پدرخوانده"، "جیک جیلنهال" در نقش "باب اوانز"، و "الیزابت ماس" در نقش "النور کاپولا" همسر کارگردان "پدرخوانده" می‌پیوندد. تولید این پروژه از پاییز آینده آغاز خواهد شد.

لوینسون در مورد فنینگ می‌گوید: "ال یکی از هیجان‌انگیزترین و خوش‌ذوق‌ترین بازیگران حال حاضر است. بسیار خوشحالم که او به بازیگران فیلم "فرانسیس و پدرخوانده" پیوسته و استعداد منحصربه‌فردش را در آن ارائه می‌دهد."

ال فانینگ

اما کورین در یک نقش جنجالی

"اما کورین" که به تازگی با حضور در سریال "تاج" (دانلود سریال The Crown با لینک مستقیم) در نقش "پرنسس دایانا" به شهرت رسیده قرار است نقش جنجالی دیگری در فیلم "عاشق لیدی چترلی" (Lady Chatterley’s Lover) که اقتباسی است از رمانی جنجالی متعلق به ۱۹۲۹ اثر "دی. اچ. لارنس" بازی کند. 

به نوشته 30نما رمان "عاشق لیدی چترلی" روایت زندگی زن متاهلی از خانواده اشراف‌زاده است که با همسرش ارتباط سردی دارد و دلباخته شکاربان شوهرش از طبقه پایین اجتماع می‌شود.

اما کورین

کورین به تازگی جایزه گلدن گلوب و انجمن منتقدان بهترین بازیگر سریال درام تلویزیونی را برای نقش "پرنسس دایانا" در "تاج" برنده شد

 

هالیوود سریال تاج ال فانینگ اما کورین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین