کد خبر: 57082 A

ستاره "رما" دومین فیلمش را بازی می‌کند/ خانم معلم در ژانر وحشت

ستاره "رما" دومین فیلمش را بازی می‌کند/ خانم معلم در ژانر وحشت

این بازیگر می‌گوید: پروژه‌های بازیگری من به کندی پیش می‌رود چرا که تمام تلاشم را صرف این کرده‌ام که به دلیل ظاهرم طبقه‌بندی نشوم

ایران آرت: از نقش‌آفرینی "جالیتسا آپاریسیو" بازیگر نقش اول فیلم پرافتخار "رما" (Roma) به کارگردانی "آلفونسو کوارون" نزدیک به سه سال می‌گذرد و در این مدت بسیاری از هواداران فیلم منتظر بودند تا ببینند پروژه‌ی بعدی این بازیگر مکزیکی چه خواهد بود.

آپاریسیو معلمی بود که با درخشش در "رما" به اولین بازیگر زن مکزیکی نامزد اسکار بهترین بازیگر زن نقش اول پس از ۱۴ سال تبدیل شد. او از آن زمان تاکنون در فیلمی دیگری بازی نکرده، اما "الی یونیورسال" گزارش داده است که تولید دومین فیلم آپاریسیو در مکزیک آغاز شده است.

آپاریسیو در فیلم ترسناک "حضورها" (Presences) به کارگردانی "لوییز مندوکی" نقش‌آفرینی خواهد کرد. "دیمین آلکازار" که بیشتر با فیلم "دوزخ" (Hell) شناخته می‌شود، دیگر بازیگر این فیلم است. "ال یونیورسال" می‌نویسد داستان این فیلم که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال فیلمبرداری است، در مورد مردی است که همسرش را از دست می‌دهد و خودش را در کلبه‌ای در جنگل حبس می‌کند. انتظار می‌رود تولید این پروژه یک ماه به طول انجامد.

30نما نوشت هرچند آپاریسیو پس از "رما" تنها در یک فیلم بازی کرده، اما در دو سال اخیر حمایت‌های زیادی از سینمای بومیان مکزیک به عمل آورده. تابستان گذشته گزارش شد که او با مشارکت در پروژه‌هایی چون "سینه تو" (Cine Too) سینما را به مناطق حاشیه‌ای مکزیک برده است.

آپاریسیو در آن زمان گفته بود: "محافظت از این مناطق اهمیت دارد زیرا در این نواحی اغلب هنر در دسترس نیست. من از جامعه‌ای می‌آیم که هیچ سالن نمایشی ندارد، و کودکانی که در آن جوامع رشد می‌کنند به دلیل وجود چنین مشکلاتی کمتر به هنرهای سینمایی علاقه نشان می‌دهند." او اضافه می‌کند: "پروژه‌های بازیگری من به کندی پیش می‌رود چرا که تمام تلاشم را صرف این کرده‌ام که به دلیل ظاهرم طبقه‌بندی نشوم."

آپاریسیو در پایان گفت: "هرجا که بروم، همیشه با افتخار از جوامع بومیان نمایندگی می‌کنم. می‌دانم با هر قدمی که بردارم ممکن است درها را به روی فردی دیگر باز کنم و در عین حال فرصتی است برای جامعه تا متوجه شود همگی ما در آن نقشی داریم."

 

فیلم رما رما یالیتسا آپاریسیو جالیتسا آپاریسیو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین