کد خبر: 57086 A

مدلینگ جنجالی لیندا کیانی با تیتر خرمشهر آزاد شد/ عکس

مدلینگ جنجالی لیندا کیانی با تیتر خرمشهر آزاد شد/ عکس

خانم بازیگر مجموعه‌ کیفی را معرفی کرده که با بهره‌گیری از تیتر روزنامه‌ها طراحی شده و روی یکی از این کیف‌ها عبارت "خرمشهر آزاد شد" حک شده است

ایران آرت: در روزهای اخیر تصویری از مدلینگ لیندا کیانی بازیگر سینما و تلویزیون در فضای مجازی جنجال‌ساز شده است.

به گزارش ایران‌آرت، لیندا کیانی مجموعه‌ کیفی را معرفی کرده که با بهره‌گیری از تیتر روزنامه‌ها طراحی شده و روی یکی از این کیف‌ها عبارت "خرمشهر آزاد شد" حک شده است. بله، اعتراض‌ها به همین مورد است.

در این ارتباط روزنامه هفت صبح نوشته است: خانم لیندا کیانی از بی‌حاشیه‌ترین بازیگران سینما و تلویزیون هستند و خب برای یک برند کیف و چرم ژست‌های تبلیغاتی گرفته‌اند و ناگهان هیاهو و فریاد! چراکه در یکی از این کیف‌ها که به شیوه مرسوم و ترند شده از تیتر روزنامه‌ها استفاده شده است تیتر خرمشهر آزاد شد قرار گرفته است.

هفت صبح نوشت: گذاشتن این جمله روی یک کیف چه بازتاب بدی دارد؟‌اینکه فرزندان ما حتی در خرید یک کیف این جمله را بخوانند و بدانند اشکالی دارد؟‌می‌دانم که آزادسازی خرمشهر اتفاق بزرگی در تاریخ معاصر ما بوده و شماری از بهترین فرزندان کشورمان را در آن نبرد تاریخی از دست دادیم اما گذاشتن چنین جمله تاریخی روی یک کیف نباید اینقدر با اصول در تعارض باشد. یک کار تبلیغاتی بوده که شاید در بطن خودش یک اتفاق بزرگ حماسی را زمینی و عادی جلوه دهد اما آنقدر مسئله بزرگی نیست که برایش هیاهو به راه بیندازیم. بیزینس است و کسب‌وکار.



لیندا+کیانی

لیندا کیانی مدلینگ
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین