کد خبر: 57088 A

مرد اول سینمای ایران کیست؟/ شهاب حسینی، محمدزاده، عطاران یا جواد عزتی؟

مرد اول سینمای ایران کیست؟/ شهاب حسینی، محمدزاده، عطاران یا جواد عزتی؟

روزنامه هفت صبح فعالیت‌های اخیر بازیگران مشهور سینما را بررسی کرده و طبق این بررسی مدعی شده که جواد عزتی در حال حاضر محبوب‌ترین بازیگر مرد سینمای ایران است.

ایران آرت: هفت صبح نوشت: اگر اهل سینما و ژورنالیسم سینمایی باشی و کانال‌های تلگرامی و صفحات اینستاگرام را زیر و رو کنی و در جریان مطبوعات و حرف‌های درگوشی تهیه‌کننده‌ها و کارگردان‌ها باشی یک نکته را به خوبی می‌توانی بفهمی. این که در حال حاضر محبوب‌ترین بازیگر سینمای ایران شهاب حسینی نیست.

با این که بسیار محبوب است. نوید محمدزاده هم نه. او عامل موفقیت هرفیلم و سریالی است اما در فتح قلوب مردم هنوز در صدر قرار ندارد. لابد می‌گویید محمدرضا گلزار؟‌ نه. این که دیگر جای بحث ندارد. گلزار  و فرخ‌نژاد مدت‌هاست در صدر نیستند هرچند گلزار به آن بالا نزدیک است.

خب به گزینه‌های اصلی نزدیک می‌شوید. اولی که رضا عطاران است‌. امپراطور بی‌تاج و تخت دهه هشتادو نود سینمای ا‌یران. هرچند آمار فروش چند فیلم آخر عطاران نشان می‌دهد که به رغم آنکه مردم او را بسیار دوست دارند اما یک سیر نزولی آرام آغاز شده است. شاید به خاطر تکرار یک نوع بازی و یک نوع کمدی در حرکات عطاران باشد.

اتفاقی که موجب شد عطاران امسال در جشنواره فیلم روشن را در یک الگوی نسبتا متفاوت تجربه کند. اما نزدیک‌ترین بازیگر به عطاران در حوزه محبوبیت آن هم در میان توده‌های تماشاگران جواد عزتی است. در این سال‌ها جنگ همزمان او در دو جبهه درام و کمدی او را به موفقیت شگفت‌انگیزی در هردو کانال رسانده است.

تنوع نقش‌هایش او را از تکرار دور کرده  و در فضای مجازی و کانال‌های تلگرامی می‌توانید به سادگی قوام محبوبیتش را حس کنید. بازیگر فیلم‌های درام و تراژیک مثل ماجرای نیمروز و آتابای و شنای پروانه و لاتاری و کمدی‌های بزن و بکوب مثل هزارپا و در مدت معلوم  و آینه بغل.

بازیگر ۳۹ساله که آغاز شهرتش با گل کردن نقشش در قهوه تلخ بود، حالا می‌خواهد بعد از پنج یا شاید شش سال دوباره به مدیوم سریال‌های تلویزیونی باز گردد.

اما این بار در سینمای خانگی. با چه کسی؟ ‌با محمدحسین مهدویان که او هم برای اولین بار به شبکه سینمای خانگی پای گذاشته است. سریالی با نام زخم کاری که چهارمین همکاری جواد عزتی و محمدحسین مهدویان خواهد بود. کارگردانی تکنیکی با بازیگری مطمئن. زخم کاری می‌تواند مهم‌ترین سریال شبکه‌های خانگی در سال ۱۴۰۰ باشد.

 

شهاب حسینی رضا عطاران حمید فرخ نژاد جواد عزتی نوید محمدزاده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین