کد خبر: 57099 A

مشکل تئاتر شهر با حصارکشی رفع می‌شود؟/ پاسخ اکبر زنجانپور

مشکل تئاتر شهر با حصارکشی رفع می‌شود؟/ پاسخ اکبر زنجانپور

اکبر زنجانپور پیشکسوت عرصه تئاتر می‌گوید: حل مشکلات تئاترشهر به مدیریت و برنامه ریزی اصولی و البته تخصصی نیازمند است.

ایران آرت: اکبر زنجانپور پیرامون فعالیت های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: کرونا دیگر فرصتی برای فعالیت مفید برای بازیگران نگذاشته است، متاسفانه این بیماری کار کرد تا تعداد تولیدات هر روز از گذشته کمتر شود و به همین سبب پیشنهادات هم کاهش یابند. 

بازیگر سریال "ولایت عشق" در همین راستا ادامه داد: چندین پیشنهاد برای بازی داشته ام اما به دلیل شرایط موجود بیماری کرونا ترجیح دادم فعلا کار نکرده و خانه بمانم، این بیماری شوخی بردار نیست و نمی توان به راحتی از کنار آن گذشت، باید پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنیم، همین رعایت پروتکلها باعث شده که سر کاری نروم.

وی در گفتگو با خبرگزاری میزان افزود: البته هیچ خرده ای بر بازیگران و همکارانم که امروز کار می کنند نمی گیرم، زیرا بالاخره باید امرار معاش کرد، وقتی هیچکس قرار نیست هنرمندان را جدی بگیرد و هیچ کمکی هم به آنها نمی شود چطور انتظار داریم که آنها کار نکنند، هرچند همه آنها می دانند این کار چقدر خطرناک است اما به واقع مگر چاره ای باقی مانده است که بخواهند بین کار کردن و نکردن انتخابی داشته باشند. 

وی درباره حواشی بوجود آمده پیرامون حصارکشی در تئاترشهر اضافه کرد: بالاخره صحبت بر سر تئاترشهر همیشه بوده و خواهد بود، مکانی که قطب تئاتر کشور محسوب می شود و می‌تواند به مرکزی برای جمع شدن تمام هنردوستان تبدیل شود. همواره تلاش شده تا تئاترشهر به یک فضای امن برای خانواده‌ها، دانشجویان و هنردوستان تبدیل شود.

تئاتر شهر

زنجانپور در همین رابطه خاطرنشان کرد: من هم می دانم که چه مشکلاتی در محوطه تئاتر شهر وجود دارد، اما این مشکلات با حصارکشی به هر شکلی رفع نمی شود، مسئولین فرهنگی و مرتبط باید قبول کنند که در این مورد کم کاری کرده اند، حل مشکلات تئاترشهر به مدیریت و برنامه ریزی اصولی و البته تخصصی نیازمند است، اتفاقی که ما طی سالهای گذشته به هیچ وجه با آن روبرو نبوده ایم و هر روز که می گذرد اوضاع تئاترشهر بدتر از دیروز می شود.

 

تئاتر شهر اکبر زنجانپور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین