کد خبر: 57197 A

متیو مک کانهی سریال بازی می‌کند

متیو مک کانهی سریال بازی می‌کند

متیو مک کانهی در سریالی که با اقتباس از رمانی از جان گریشام ساخته می‌شود، نقش‌آفرینی می‌کند.

ایران آرت: "زمانی برای بخشش" رمانی از جان گریشام اکنون در حال شکل‌گیری در شبکه اچ‌بی‌او است و متیو مک‌کانهی از بازیگران آن خواهد بود.

این کتاب که سال ۲۰۲۰ منتشر شد ادامه‌ای بر کتاب مشهور گریشام یعنی "زمانی برای کشتن" و "ردیف چنارها" ست که همه آنها با تمرکز بر شخصیتی به نام جینک بریگنس خلق شده‌اند.

مک‌کانهی قبلاً در نقش این شخصیت در اقتباسی از "زمانی برای کشتن" در سال ۱۹۹۶ بازی کرده بود. آن نقش که در آن مک‌کانهی در برابر ساموئل ال.جکسون و ساندرا بولاک بازی کرده بود نقطه شروعی برای مسیر شهرت وی شد.

به گزارش مهر در "زمانی برای کشتن" بریگنس از مردی سیاهپوست با بازی جکسون دفاع می‌کرد که دو مرد سفید را که به طرزی وحشیانه به دخترش تعدی کرده بودند، کشته بود. "در زمانی برای بخشش" بریگنس باید از مرد جوانی دفاع کند که دوست مادرش را که معاون کلانتر بوده کشته و این مرد جوان ادعا دارد که وی به او، خواهر و مادرش آسیب می‌رساند.

هنوز نویسنده این سریال انتخاب نشده اما وارنر برادرز تهیه کننده سریال خواهد بود.

مک‌کانهی یک جایزه امی برای بازی در سریال درام کارآگاهی "کارآگاه حقیقی" در کارنامه دارد و جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را برای نقش‌آفرینی در "کلوپ خریداران دالاس" در سال ۲۰۱۳ دریافت کرده است.

وی پیشتر برای بازی در سریالی از سازنده "کارآگاه حقیقی" برای اف‌ایکس موافقت کرده بود، اما آن پروژه تاکنون جلو نرفته است.

 

متیو مک کانهی جان گریشام
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین