کد خبر: 57235 A

آرنولد مردم جهان را در تقابل با بیگانگان فضایی رهبری می‌کند؟

آرنولد مردم جهان را در تقابل با بیگانگان فضایی رهبری می‌کند؟

ستاره ترمیناتور اعلام آمادگی کرده و گفته است: می‌خواهم از همه‌ی کسانی که به من اعتماد دارند تشکر کنم. آماده‌ی خدمت‌گزاری‌ام.

ایران آرت: در نتیجه‌ی یک نظرسنجی از ۲۰۰۰ فرد بالغ بریتانیایی مشخص شد که مردم تمایل دارند در صورت هجوم بیگانگان فضایی به زمین، "آرنولد شوارتزنگر" رهبر و راهنمایشان باشد. 

شوارتزنگر ستاره‌ی فیلم‌های "نابودگر" (Terminator) و فرماندار سابق کالیفرنیا به این نظرسنجی واکنش نشان داده و در صفحه‌ی توییتر خود می‌نویسد: "می‌خواهم از همه‌ی کسانی که به من اعتماد دارند تشکر کنم. آماده‌ی خدمت‌گزاری‌ام."

به گزارش ۳۰نما در فهرست ۲۰ سلبریتی انتخاب‌شده در این نظرسنجی که لایق رهبری زمین در صورت حمله‌ی بیگانگان دانسته شده‌اند، "ویل اسمیت" بازیگر فیلم "روز استقلال" (Independence Day) در رتبه‌ی دوم قرار گرفته است. جالب اینکه "دونالد ترامپ" رئیس جمهور سابق آمریکا در این فهرست رتبه‌ی هشتم را تصاحب کرده و بالاتر از "جو بایدن" ایستاده که در قعر فهرست جای دارد.

دیگر سلبریتی‌ها "بروس ویلیس"، "سر دیوید آتنبرو"، "تام کروز"، "هریسون فورد"، "سیگورنی ویور"، "جیلین اندرسون" بودند. این در حالی است که "پی‌یرس مورگان" مجری بریتانیایی حامی خانواده‌ی سلطنتی که اخیراً در پی انتقاد از اظهاراتش در مورد "مگان مارکل" از برنامه‌ی "صبح به‌خیر بریتانیا" (Good Morning Britain) کناره‌گیری کرد، رده‌ی سیزدهم را در اختیار دارد.

سخنگوی "بلیز تی‌وی" که این نظرسنجی را برگزار کرده می‌گوید: "آرنولد شوارتزنگر انتخاب دقیقی برای مقابله با هجوم بیگانگان فضایی است، زیرا به یاد داشته باشید که نه فقط یک قهرمان فیلم‌های اکشن بلکه فرماندار کالیفرنیا بوده. هرچند این موضوع نگران‌کننده است که بسیاری از سلبریتی‌ها با تجربه‌ای ساختگی مواجه با بیگانگان، گزینه‌هایی بهتر از رهبران فعلی جهان دانسته شده‌اند."

 

آرنولد شوارتزینگر آرنولد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین