کد خبر: 57311 A

رکورد طولانی‌ترین نام فیلم در گینس ثبت شد

رکورد طولانی‌ترین نام فیلم در گینس ثبت شد

صرف نظر از هرآنچه در مراسم اسکار نود و سوم روی دهد، نام فیلم جدید "ساشا بارون کوئن" در کتاب رکوردهای گینس ثبت خواهد شد.

ایران آرت: فیلم "بورات ۲" (Borat Subsequent Moviefilm: Delivery of Prodigious Bribe to American Regime for Make Benefit Once Glorious Nation of Kazakhstan) که در سال ۲۰۲۰ اکران شد، رکورد گینس طولانی‌ترین عنوان نامزد اسکار را به نام خود ثبت کرده است. این فیلم کمدی و بحث‌برانگیز که عنوانش از ۱۱۰ حرف تشکیل شده در بخش بهترین بازیگر زن نقش مکمل با "ماریا باکالووا" تازه‌کار و بهترین فیلمنامه‌ی اقتباس‌شده نامزد اسکار است.

فیلم رکورددار قبلی "مردان پرابهت در طیاره‌های پرسرعت" (Those Magnificent Men in Their Flying Machines or How I Flew from London to Paris in 25 hours 11 minutes) بود که در سال ۱۹۶۵ اکران شد و عنوانش از ۸۵ حرف تشکیل می‌شد. آن فیلم در بخش بهترین نویسندگی نامزد اسکار بود اما موفق به دریافت جایزه نشد.

به گزارش 30نما "ساشا بارون کوئن" علاوه بر "بورات ۲" برای بازی در فیلم "دادگاه شیکاگو ۷" (The Trial of the Chicago 7) نیز نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل است. صفحه‌ی توییتر "رکوردهای جهانی گینس" این رکوردشکنی را تأیید کرده است.

باکالووا بلغار با اینکه بازیگری تازه‌کار بود جسورانه در مقابل "رودی جولیانی" خود را به شکل یک خبرنگار درآورد و صحنه‌ی جنجالی فیلم "بورات ۲" را رقم زد. او نوامبر گذشته در مصاحبه با "نیویورک تایمز" در پاسخ به این پرسش که آیا در حین فیلمبرداری احساس خطر کرده یا نه می‌گوید: "شاید در صحنه‌ای که ما در هتل بودیم و رودی جولیانی با پلیس تماس گرفت، ترسیده بودم که اتفاقی بیفتد. اما خوشبختانه فرار کردیم."

باکالووا در مورد ورود به اتاق هتل به همراه جولیانی می‌گوید: "قلبم به تپش افتاده بود. اما ساشا می‌گفت تو باید در این موقعیت مضطرب باشی. بنابراین از اضطرابت استفاده کن. تبدیلش کن و بپذیرش تا به کمکت بیاید."

این بازیگر ۲۴ ساله در مورد صحنه‌ی جنجالی می‌گوید: "من همان چیزی را دیدم که شما هم دیدید. اگر فیلم را دیده باشید پیام را دریافت کرده‌اید. از همه می‌خواهیم فیلم را ببینند و خودشان قضاوت کنند… ساشا به سرعت وارد اتاق شد چون نگران من بود. یعنی اگر دیر می‌آمد نمی‌دانم چه پیش می‌آمد. اما درست به موقع وارد شد."

 

اسکار اسکار 2021 بورات بورات 2
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین