کد خبر: 57328 A

از عکس‌های بهاری مهناز افشار، شاکردوست و ترلان تا سفر نوروزی بهاره، الهام حمیدی، نیوشا

از عکس‌های بهاری مهناز افشار، شاکردوست و ترلان تا سفر نوروزی بهاره، الهام حمیدی، نیوشا

بازیگران در در نوروز ۱۴۰۰ با انتشار تصاویری از خود در کنار سفره هفت سین یا در مکان‌های دیدنی سال نو را به مخاطبان خود تبریک گفتند

ایران آرت: در نوروز ۱۴۰۰ مانند سال‌های گذشته بازیگران و سلبریتی‌های شناخته شده کشور با انتشار تصاویری از خود در کنار سفره هفت سین یا در مکان‌های دیدنی سال نو را به مخاطبان خود تبریک گفتند. 

برخی از بازیگران که سال گذشته به خاطر قرنطینه سراسری نتوانسته بودند مسافرت کنند امسال فرصت سفر پیدا کردند و به شهرهای مختلف ایران رفتند و برخی دیگر در خانه ماندند و تصاویری از خود در کنار خانواده به اشتراک گذاشتند. 

بهاره رهنما، نیوشا ضیعمی و الهام حمیدی در ایام نوروز به جزیره کیش سفر کردند. در این سفر همسران این بازیگران نیز آنها را همراهی می‌کردند و تصویر زیر یک عکس شش نفره از این سه زوج است. 
 




الناز شاکردوست نیز این تصویر زیبا را در نوروز امسال منتشر کرده و نوشته است: "شکوفه های آبی و چمدانی پُر از گُل و سیب های سُرخ"

22




زهره فکور صبور که متولد اول فروردین است و عید امسال ۴۳ ساله شد نیز تصویر زیر را منتشر کرد و نوشت: "تنها خداست که میداند"بهترین"در زندگیتان چگونه معنا میشود!من در این سال نو ان بهترین را برایتان ارزو دارم.نوروزتون پیروز...شرمنده چون نمیتونم به تک تک پیامها پاسخ بدم همینجا از همه دوستانی که پیام تبریک دادن تشکر میکنم و براشون ارزوی بهترینها رو دارم"

11




شاهرخ استخری نیز تصویری از خانواده ۴ نفره خود منتشر کرد و سال نو را تبریک گفت. همسر شاهرخ استخری سپیده بزمی‌پور نام دارد و پناه و نبات نیز دختران او هستند.




شقایق دهقان نیز با انتشار تصویری از خود، عید نوروز را به همگان تبریک گفته است. در منظره عکس شقایق دهقان فرش‌هایی روی طناب در حال خشک شدن هستند که حال و هوای خانه تکانی و شستوشوی فرش‌ها را به همراه دارد.




ترلان پروانه هم با این عکس به استقبال بهار رفته است.

33



مهناز افشار نیز که اکنون در کشور آلمان به سر می‌برد از آمدن بهار خوشحال است و عکسی با حال و هوای بهار منتشر کرده است.

بهاره رهنما الناز شاکردوست نیوشا ضیغمی الهام حمیدی ترلان پروانه سلبریتی زهره فکور صبور شاهرخ استخری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین